Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal ha gitar igjen etter 10 år - max kr. 4500


Muffinman

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers ligger det en Hagstrøm SuperSwede på forumet her også til 4 lapper. Den kunne i hvert fall jeg tenkt meg hvis ny gitar var aktuell t nå.

Hvordan er disse i forhold til originalen og andre kloner? Ser jo fin ut.

EDIT: Blir ikke aktuelt å kjøpe brukt til denne prisen ihvertfall. Får den jo til under kr. 6100 ferdig fraktet fra Gitarhuset: http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1336

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken, jeg er nok ikke helt kjent her inne enda.

Det var virkelig lekre instrumenter! Etter litt research og youtub`ing seiler Bolero opp som førstekandidaten så langt. Regner med at disse holder bedre kvalitet enn kina-Epiphone`ne?

Hehe, dette var jo litt praktisk. Powerguitar holder til i samme lokale som Vintagegitar i Kristiansund, og etter at det ble tunnelforbindelse her fra Averøy til Kristiansund trenger jeg bare 12 minutter over dit. Blir å se innom i morgen tenker jeg :)

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken, jeg er nok ikke helt kjent her inne enda.

Det var virkelig lekre instrumenter! Etter litt research og youtub`ing seiler Bolero opp som førstekandidaten så langt. Regner med at disse holder bedre kvalitet enn kina-Epiphone`ne?

Hehe, dette var jo litt praktisk. Powerguitar holder til i samme lokale som Vintagegitar i Kristiansund, og etter at det ble tunnelforbindelse her fra Averøy til Kristiansund trenger jeg bare 12 minutter over dit. Blir å se innom i morgen tenker jeg :)

Heisann,

Enda en nordmøring - det er kult! Jeg er som regel ikke tilstede i butikken, bortsett fra på lørdager. Men du kan selvfølgelig stikke innom for å se/prøve. Du kan jo si at du har snakket med meg om du stikker innom i morgen. Evt. blir jeg nok i butikken på torsdag mellom 5 og 6.

Mvh

Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolero`en er altså på lager? Går det an å kjøpe om du ikke er i butikken? Hvis ikke venter jeg til du er til stede.

Prøve, ja...huff og huff. ALT er jo borte etter 10 år. Denne gangen blir det nok å gjøre research på forhånd og ta en sjanse hvis jeg bestemmer meg ser det ut til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolero`en er altså på lager? Går det an å kjøpe om du ikke er i butikken? Hvis ikke venter jeg til du er til stede.

Prøve, ja...huff og huff. ALT er jo borte etter 10 år. Denne gangen blir det nok å gjøre research på forhånd og ta en sjanse hvis jeg bestemmer meg ser det ut til...

Boleroen er på lager ja. Det går an å kjøpe om jeg ikke er der, men eska og tilbehør ligger på lager hjemme hos meg, så det er nok lurt å avtale med meg på forhånd å møtes i butikken uansett. Vær obs. på at denne helga blir hverken jeg eller gitarene i byn, da vi drar til Jevnaker.

Mvh

Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.