Web Analytics
Jump to content

John Sykes

IntoTheVoid(HCGJ)
 Share

Recommended Posts

Av "gitar-helter" ser ej ikkje mykje kudos til denne karen på dette forumet.

Merkeli egentli, legendarisk tone, Whitesnake's 1987 e ett av favorittalbuma mine. Forksempel på "Don't Turn Away" har han en ufattelig lyd/vibrato, etc... etter mine ører.

Ellers va han jo med I Lizzy også, et av mine desiderte favorittband. :D

Rått bilde, lol :lol:

slf.jpg

Alt av Thin Lizzy er veldig bra. Jeg har ikke full kontroll på hvem som var med når, men uansett så har han mye å hente der. I tillegg så har han blitt avbildet med den eneste tøffe Les Paul gitaren jeg har sett. Sort med plexi plekterbrett og krom mekanikk. Meget tøft. :D

Ja men for pokker da, John Sykes spiller rattatta av de aller fleste, etter min mening, mannen er jo helt vill! Var han ikke med i Tygers of Pan Tang også? Noen som har hørt noe av det? Jeg har bare hørt OM det.

Ja men for pokker da, John Sykes spiller rattatta av de aller fleste, etter min mening, mannen er jo helt vill! Var han ikke med i Tygers of Pan Tang også? Noen som har hørt noe av det? Jeg har bare hørt OM det.

Hørt en sang, Rendezvous(??)

Va litt tøft, men ganske cheesy. Huska ikkje om han hadde en solo på den låten.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• ok. lykke til videre med prosjektet.
    • Tusen takk! Gripbrettet er slipt til 9,5 " radius... eller det var ihvertfall meningen.  Bruker en sånn slipekloss med radius, har bare 9.5 . Merker at det alltid blir slipt mest på midten, og slig at det blir buet, og prøver å rette dette ved å slipe mer på endene.  Hadde vært mye bedre med en lang klosse. ser vel flatt ut på bildet bare. Binding er surnet bjørk, som jeg også brukte på den forrige halsen. Har hørt om stabilisert tre, men aldri prøvd det nei. 
    • flott arbeid. gripebrettet ser nesten helt flatt ut for meg. er det bare bildene, eller er det flatt? helt enig. lønn er nydelig som binding. tipper bjørk også hadde vært flott. så forresten på en knivside her om dagen at det finnes noe som heter "stabilisert tre". skal visstnok være treverk som er mettet med en slags epoxysubstans. vet dere om slikt blir brukt på fingerbrett?
    • Deilig når det nærmer seg med slipingen. Tidskonsum.
    • Fretting i dag! Nå begynnet det å nærme seg 🤘
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.