Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt 2x12 Kabinett


Linkage25

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, skjønner.

Nei, men jeg har ikke spesielt mye imot mye mids :P

Og jeg vet om flere som liker V30s(til Metal), enn gitarister som ikke liker det. Og jeg er som sagt åpen for andre ting og, så lenge det ikke koster altfor for mye ;)

Men får se ann, har egentlig ikke så ekstremt dårlig tid(selvom det er kjipt å la 6505'en stå der i 3 uker uten å bli spilt på), så er fullt mulig at jeg bare venter til Thomann får inn Harley Benton kabinettet.

Men som sagt er åpen for andre ting som funker bra, og som er i samme prisklasse så det er bare å komme med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skjønner.

Nei, men jeg har ikke spesielt mye imot mye mids :P

Og jeg vet om flere som liker V30s(til Metal), enn gitarister som ikke liker det. Og jeg er som sagt åpen for andre ting og, så lenge det ikke koster altfor for mye ;)

Men får se ann, har egentlig ikke så ekstremt dårlig tid(selvom det er kjipt å la 6505'en stå der i 3 uker uten å bli spilt på), så er fullt mulig at jeg bare venter til Thomann får inn Harley Benton kabinettet.

Men som sagt er åpen for andre ting som funker bra, og som er i samme prisklasse så det er bare å komme med forslag.

Kanskje litt offtopic, men som folk sier, jeg også, er ikke så VELDIG glad i Vintage 30 elementer, liker personlig Greenbacks Bedre, men det blir kanskje litt vanskelig, siden greenbacks kun er 25W (finnes det høyere effekter kanskje?) så vil vel kanskje ett 2x12 cab (50W) Trives dårlig sammen med en 120W Rørtopp? :P Personlig bruker jeg ett 100W 4x12 Cab med greenbacks, og ELSKER det, Engl'n hørtes bra syk ut i butikken med V30 høyttalere, men når jeg tok toppen med hjem, og kobla den på Greenbacksa mine, å fy faen da ble det godlyd skal jeg si deg :D

tl;dr: Skal du absolutt ha 2x12 cab, gå for V30, gidder du å kjøpe deg 4x12 cab istedet, gå for greenbacks !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne at jeg selv vurderer det Framus-kabinettet som det tidligere ble linket til. Har kjørt noen forsterkere på det, og det låt helt enormt bra!

Om det er noe bedre enn et HB til en tusenlapp mindre vet jeg ikke dog :P

Jeg ville gått for Framus kabinettet igjen hvis jeg skulle hatt ett 2x12" hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, får vel bare vente til HB kabinettet kommer på lager da ;)

Vet ikke om jeg er keen på å bruke 1000 spenn ekstra for et kabinett med samme elementer.

husk at kvaliteten på kabinettet og er en faktor, ikke bare elementene.

vet ikke om det har så mye å si om det er åpent eller lukket, men det er sikkert noe du bør se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.