Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt 2x12 Kabinett


Linkage25

Anbefalte innlegg

Men nå sier jo han at det ikke er noe problem for han. Får bare bestille og se hvor det havnet.

Til prisen så syns jeg at HB virker som et godt kjøp. Du får ikke så mye mer for de pengene der. Spesielt ikke med V30 :) '

Du klarer fint å vente et par uker. Er verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vintage 30 elementer har en veldig aggresive mids, men veldig, veldig tight bass... Mens Greenback G12M elementer (De greenbackene jeg har) har deilig, varme mids, men en litt mindre tight bass. Hvis man skal spille metal (Metallica o.l.) rytme, ville jeg enda ha hatt noe Vintage 30 greier...

Mens rytme sånn som Maiden, Black sabbath o.l. da ville jeg mye heller hatt Greenbacks... så min personlige konklusjon er at Amerikansk Vreng (Mesa, Peavey, o.l) er best med Vintage 30, Mens britisk vreng (Marshall, Orange o.l) blir mye bedre med Greenbacks.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har Thomann.de flyttet datoen til 12.03.2010, så vurderer et annet kabinett istedenfor. Det koster litt mer, men etter det jeg vet så er det nok bedre. Men spørr her for å være sikker :)

Så er et Framus FR212 Kabinett med V30s: http://www.thomann.de/se/framus_fr212_cb.htm

bedre enn Harley Benton kabinettet(til Metal), det er jo tross alt V30s i begge. Og er ca 3000 kr med frakt og toll en bra pris for det?

Liker personlig utseende på HB kabinettet mer, men det er jo lyden som har mest å si ;)

EDIT: Og er det noen andre bra kabinetter til rundt den samme prisen?

Endret av Linkage25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Thomann.de flyttet datoen til 12.03.2010, så vurderer et annet kabinett istedenfor. Det koster litt mer, men etter det jeg vet så er det nok bedre. Men spørr her for å være sikker :)

Så er et Framus FR212 Kabinett med V30s: http://www.thomann.de/se/framus_fr212_cb.htm

bedre enn Harley Benton kabinettet(til Metal), det er jo tross alt V30s i begge. Og er ca 3000 kr med frakt og toll en bra pris for det?

Liker personlig utseende på HB kabinettet mer, men det er jo lyden som har mest å si ;)

EDIT: Og er det noen andre bra kabinetter til rundt den samme prisen?

Hadde et slik framuskabinett ei lita stund her. Og det var et veldig bra kabinett synes jeg. Solid, men ikke for tungt å drasse på. Låt bra gjorde det også. husk at det er nesten 300kr i frakt til Norge. Jeg solgte et slik nettopp på forumet for 2500kr brukt(som nytt), så nyprisen er ikke så værst på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.