Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Brøtthestens greier :)


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har "lurket" dette forumet en god stund og postet litt her og der. Når det gjelder brukernavnet mitt "Brõtthãst" så er det navnet på et tulleironidødsmetalband jeg startet sammen med en kompis for et par år siden. På nord-norsk betyr Brötthãst "uvøren, hensynsløs person" ;)

Fra spøk til revolusjon: Jeg er 35 år gammel, fikk en nylonstrenger i julegave fra min far da jeg var 12 år gammel. Da jeg var 16 hadde jeg jeg spart nok penger til å cashe ut en Samick "Van Halen" modell og en Peavey rager 112 hos den lokale musikksjappa. Jeg var med på diverse kulturmønstringer og jammer siden da, men noe skikkelig band ble det aldri. I oldboysalder har jeg endelig tatt steget opp fra "soveromsgitarist" i en alder av 34 :o

Jeg har vært så heldig at jeg har funnet en gjeng med trivelige, dyktige musikere å spille sammen med og det funker som f*n. Jeg er vel en "late bloomer" ^_^

Før i tida var jeg en stratocasterfantast, men de siste 5-6 åra så har telecasteren blitt min beste venn, selv om jeg ikke er en ren countrygitarist. Resten av mine behov dekkes av Reverendgitarerer som er utrolig bra i forhold til pris.

Mine greier:

Fender HW1 telecaster (moddet med Dimarzio pickups, nut og sadler)

Reverend Flatroc (Slidegitar, åpen E og høy action)

Reverend Sensei (dekker mine buckerbehov)

Fender Hot Rod Deluxe (Min gig/øve-med-bandet-amp)

Laney Cub 10 (øvingsamp til husbruk)

+ en del pedaler og småtteri som ikke er med på bildet, må vel lage et brett og rydde opp i kaoset :)

Jeg driver også og poster på Vintagegitarforumet under nicket "Capo".

post-4252-126480672019_thumb.jpg

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Reverenden til høyre veldig godt.

Velkommen til forumet!

Det er en alle tiders gitar, men jeg klarer ikke å venne meg til 24,75-halsen. Den blir nok værende hos meg en stund til, jeg kommer nok til å angre hvis jeg selger. Bruktprisene for merker som ikke er veldig kjent her i landet er ikke rare greiene.

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.