Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

fernandes


grølling

Anbefalte innlegg

Fernandes har flere modeller fra billige begynnermodeller til litt dyrere modeller med ekstra finesser. Jeg har aldri eid en Fernandes, men føler det er et midt på treet merke. Det vil egentlig si at du neppe blir skuffet om du kjøper deg en. De har blant annet Buzz Feiten stemming og sustainer tilgjengelig, noe som mange setter pris på. Hvis du unngår det dårligste så ender du nok helt sikkert opp med en gitar som er av god kvalitet. Om du liker den gitaren er selvfølgelig noe helt annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fernandes har flere modeller fra billige begynnermodeller til litt dyrere modeller med ekstra finesser. Jeg har aldri eid en Fernandes, men føler det er et midt på treet merke. Det vil egentlig si at du neppe blir skuffet om du kjøper deg en. De har blant annet Buzz Feiten stemming og sustainer tilgjengelig, noe som mange setter pris på. Hvis du unngår det dårligste så ender du nok helt sikkert opp med en gitar som er av god kvalitet. Om du liker den gitaren er selvfølgelig noe helt annet. ;)

Eg har allerede en fenandes. Eg ville bare høre om det var bra. Bildet av fernandesen min ser du på gitar galleriet siste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også en fernandes....strat kopi...kosta vel rundt 4000 tror jeg..helt grei gitar egentlig..men den var j*** å spille på når jeg fikk den...måtte stille mye på action etc... men ikke misfornøyd i det hele tatt...selv om d begynner å friste å skaffe seg en litt fetere snart...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten...er det noen som vet hvilket treslag det er i kroppen i gitaren min?:P prøver å finne det ut på fernandes siden..men der var det bare bilder og masse grafikk og ingen fakta...jeg tror det er en retrorocket x-1 som er min gitar..har aldri vært helt sikker siden jeg fikk gitaren som førstegitar og aldri har tenkt over å sjekke ut noe om den....hadde vært fint viss noen visste noe om den..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør på green day sine skiver "dookie", "insomniac", "1039 Smoothed out Slappy Hours" og "Kerplunk" hva en Fernandes stratkopi er god for... eller... ikke hør på de to sistnevnte, der er produksjonen/miksingen elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.