Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wah-pedal.


Anbefalte innlegg

Ser bra ut, så er nok her jeg kjøper fra :). Hvordan er det med service og sånt når det er internasjonalt? Har på følelsen av at wah-pedalene har lett for å bli ødelagte? Eller er det bare noe jeg har innbildt meg :P?

-Markus.

nææ, det vet jeg ikke noe om, men mye utstyr er så billig på ebay, at jeg synes det er verdt det. Jeg har personlig såpass DIY-Elektronikk skills, at hvis noe på pedalene mine går i stykker, så er jeg i stand til å reparere det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er best: Crybaby from hell eller zakk wylde-modellen :)? Det er de det står imellom nå ;)

-Markus.

De er vel egentlig ganske like, Men Crybaby from hell har Justeringsmuligheter, og man må bruke 10-15minutter å justere litt på kontrollene før man får den lyden man vil ha... Men jeg kan GARANTERE deg, at du får den lyden du vil ha ut av den Wah-pedalen... Får du ikke det til, så er jeg redd for at du er utenfor all redning :P

Hvis du derimot går for Zakk Wylde pedalen, sitter du mer i grøfta hvis du ikke liker den, da må du isåfall selge den å kjøpe en annen en, du kanskje liker bedre... Ville personlig gått for Crybaby from hell... Husk at du trenger 9V Strømforsyning hvis du ikke vil kjøre den på batteri da ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel egentlig ganske like, Men Crybaby from hell har Justeringsmuligheter, og man må bruke 10-15minutter å justere litt på kontrollene før man får den lyden man vil ha... Men jeg kan GARANTERE deg, at du får den lyden du vil ha ut av den Wah-pedalen... Får du ikke det til, så er jeg redd for at du er utenfor all redning :P

Hvis du derimot går for Zakk Wylde pedalen, sitter du mer i grøfta hvis du ikke liker den, da må du isåfall selge den å kjøpe en annen en, du kanskje liker bedre... Ville personlig gått for Crybaby from hell... Husk at du trenger 9V Strømforsyning hvis du ikke vil kjøre den på batteri da ! :D

Det er bare digg med variasjon og valgmuligheter da:D Da går jeg for crybaby from hell jeg;) takk for svar og hjelp alle sammen :D!

-Markus:)

Endret av outch-gitarist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en brukt standard Crybaby for 500,-, duger i massevis. Har prøvd diverse andre, Fulltone Clyde og diverse, men jeg kan ikke si at forskjellen er stor nok til at jeg ville brukt 3-8x pengene på de. Brukte ting fungerer fint om du er usikker på hva du skal ha, da kan du prøve uten å gå på en stor økonomisk bommert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en brukt standard Crybaby for 500,-, duger i massevis. Har prøvd diverse andre, Fulltone Clyde og diverse, men jeg kan ikke si at forskjellen er stor nok til at jeg ville brukt 3-8x pengene på de. Brukte ting fungerer fint om du er usikker på hva du skal ha, da kan du prøve uten å gå på en stor økonomisk bommert. :)

Helt enig. Start med noe helt standard og så heller kjøp noe mer spesielt når du har brukt det en stund og kanskje vet litt mer om hva du vil ha. De dyrere sakene er ofte laget spesielt for en bestemt lyd så skal det være no vits er du avhengig av at det er akkurat den lyden du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.