Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bugera


ErlendB

Anbefalte innlegg

Hallå!

Noen som har erfaringer med Bugera, og da spesielt 6262?

Jeg har litt uventet fått litt penger, så tenkte jeg kunne kjøpe meg noe billig som også høres bra ut.

Først og fremst vil jeg ha meninger om Bugera, og da spesielt 6260/6262. Vil helst slippe kommentarer som "kjøp heller originalen", "det er noe dritt, går i stykker med en gang", eller lignende.

Fyr løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvde Bugera 6262 på en lokal sjappe for ett par uker siden, grei pris, grei lyd, den prøver å være 5150/6505, og den klarer det ganske bra. Vanligvis ville jeg tipset deg å kjøpt fra utlandet, men akkurat denne ville jeg kjøpt i Norge, siden den tross alt er ganske billig :P Jeg sier ikke den er dårlig, og den virket solid bygd, men siden mange sier at det er noe problemer med denne, ville jeg kjøpt den her, bare for å være sikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk en del butikker som har inne Bugera nå, hvertfall 4sound vet jeg. Så om du har en 4sound i nærheten så ta turen innom å prøv.

Hvis du liker 5150/6505, kommer du like lyden av Bugera'en!

Men jeg ville anbefalt å prøvd den med et annet kabinett enn Bugerakabinettet.

Jeg testa den først på Bugerakabinettet, så på et Marshall med Greenbacks, det ble en heeeelt annen opplevelse.

EDIT: Det er 6262 jeg snakker om. Det er denne jeg ville kjøpt, da den har fått den største overhalingen

Endret av viz0id
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, har også sett på Bugera 1990. Er tøff lyd i dem altså!

Kabinett får komme i neste rekke. Har sett litt på de billige kabinettene fra Thomann, og de skal visst være helt greie.

Jo men greit å teste dem på et alright kabinett så du får inntrykk av hva den kan låte som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med min lokale delepusher for et par uker siden om Bugera, siden han hadde en utstilt.

Dette er en "gammeldags" musikkforretning, der delelageret over verkstedet er like stort som butikken. Han har jobbet i bransjen siden 1970, omtrent.

Han sa at det ikke var mer feil på Bugera enn andre lignende forsterkere. Jeg stoler mer på det, enn på en som har hørt at det er så dårlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med min lokale delepusher for et par uker siden om Bugera, siden han hadde en utstilt.

Dette er en "gammeldags" musikkforretning, der delelageret over verkstedet er like stort som butikken. Han har jobbet i bransjen siden 1970, omtrent.

Han sa at det ikke var mer feil på Bugera enn andre lignende forsterkere. Jeg stoler mer på det, enn på en som har hørt at det er så dårlige greier.

Han solgte vel ikke tilfeldigvis Bugera i samme butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjorde han. Sammen med en rekke andre merker. Jeg har kjent fyren siden midten av søttitallet. Han har ikke noe behov for å juge om dette.

å, nei daså ^^

Drar jeg på lokale sjappa og spør om hva de syns om behringer effektpedaler, får de kun skryt serru, så han er ikke helt til å stole på -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.