Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe FX Ultra


Kjutte

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noe som er laget av soyamasse, kunstig smak, farge og aroma, blir ikke til et jordbær,

selv om det ser likt ut, og smaker ganske likt.

Jepp, man kan ikke ta en saftig biff, - male den til kjøttdeig, steike den og tro det vil smake biff.

/...men jeg bytter ikke bort H4next mot 4 spors kassettspiller igjen altså.

Jeg tror dette har potensiale til å bli bra om dem får surre lenge nok med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer akkurat fra øving, og har brukt Voxen min fra ´66.

Axe-Fx kan nok ikke gjøre Vox AC30TB lyden noe bedre enn den,

og det var Vox lyd med Strat jeg ville ha i kveld.

Hvis jeg har lyst på en Marshall lyd eller Fender lyd,

tror jeg også jeg har det som trengs for å gjøre det bedre enn Axe-Fx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grin

men sånn seriøst. Det kan være artig å leke seg med hjemme, og sykt praktisk å ta med seg.

MEN, det erstatter ikke følelsen av en 100 watts forsterker med 412 kabinett som bokstavelig talt får buksa til å flagre.

Har både 100w marshall og 412 v30 cab, men spiller heller på AXE-FX. Tolk det som du vil, gidder ikke diskutere det.

Jeg må si at jeg er helt sinnsykt imponert, på alle mulige måter. Absolutt verdt de 15k jeg betalte, uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T'is getting old. Kanskje på tide å la noen poste om axe'n uten å repetere hele Jurassic Park? Just a thought.

Jeg er i grunn helt enig i det. Men jeg syns det er OK å plassere Axe-Fx som det det er,

og så diskutere programvare, brukergrensesnitt, og innpakning ut i fra det.

Det er veldig mange unge gitarister som ikke aner hva forskjellen er på en amp, og en effekt.

Siden dette er et gitarforum, syns jeg det kan være en tanke å ikke bidra til å øke forvirringen.

Kanskje det kan føre til at det blir færre unge som tror at en POD er en forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunn helt enig i det. Men jeg syns det er OK å plassere Axe-Fx som det det er,

og så diskutere programvare, brukergrensesnitt, og innpakning ut i fra det.

Det er veldig mange unge gitarister som ikke aner hva forskjellen er på en amp, og en effekt.

Siden dette er et gitarforum, syns jeg det kan være en tanke å ikke bidra til å øke forvirringen.

Kanskje det kan føre til at det blir færre unge som tror at en POD er en forsterker.

POD er bl.a en forforsterker...

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.