Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe FX Ultra


Kjutte

Anbefalte innlegg

Hei boys, har ikke tenkt til å skrive så uendelig mye mer enn at dere bør skaffe dere en av disse.

null støy (barely there med singlecoils, og jeg sitter ved PC'en!!!), SYKT utvalg av lyder. Skrudde meg til

feitere tone enn jeg noen gang har hørt på noen tube amp. Feit og 100% KLAR lyd, aldri hørt maken!!!

Har jeg hatt skikkelig feit lyd på en tubeamp så har gjerne noen av strengene hørt litt muddy ut, men ikke her :D

En kan velge blandt ca 50 amper, 25ish kabinetter, 15ish mikrofoner- evig mange effekter og annet utstyr.

Ikke minst kan en skru seg halvt ihjel på alt dette, for å virkelig få customization.

Dette er over all forventning, virkelig!

Har ikke skrudd nok enda til å skrive så mye fornuftig, men måtte bare dele gleden med noen :D

For dere som er usikre, slutt med èn gang!

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

PA, uten tvil- men det rimligste og fornuftigste er enten skikkelige studiomonitorer, eller transistorpoweramp og et kabinett.

Det som blir litt kjipt da er jo at litt av den nydelige kab og poweramp moduleringa i AXE'n forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig den beste måten å få bra lyd av en axe-fx hvis man vil jamme med litt brukbart høyt volum da?

Delte meninger, men aktive fullrange-høyttalere funker fjell, da du ikke ofrer fleksibilitet mtp. på AxeFX sine innebygde cab-simuleringer.

EDIT: Slått på målstreken... :D

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkastede penger. Line6 kommer med gratis oppdaring til X3 brukerne

nå en av ukene (Line6 norm bruker det være ca innen 72 uker)

Bare tuller. Jeg skal ha en slik når'n lager amp interface på dem

og vedkjenner seg at at'n har laga en ampsimulator. Får meg ikke

til å kjøpe det som for meg blir en patch-player.

/...lurer å hvor lagt fram i tid vi kommer til å fortsette kalle slike for simulatorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.