Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vox AC4TV


The Edge

Anbefalte innlegg

Vel, kommer an på. Jeg bruker den som soveromsamp. På 1/4 watt-settingen kan den spille relativt lavt, men spørsmålet er hva en definerer som lavt. De fleste i huset vil nok høre at du spiller ganske godt, men så fryktelig høyt vil det ikke være. Du burde nok prøve den og avgjøre selv om den spiller lavt nok. Selv valgte jeg den da den har fet tone på lavt volum.

Endret av Mortius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en Laney CUB10, kjøpte nettop denne lille tassen og den kan faktisk spille veldig lavt og fortsatt gi god lyd.

Simpel sak 2xECC83 og 2x6V6GT, Tone, Vol, og Gain 10"celestion Tube 10 element

Låter veldig Fender aktig. Mye variasjon når man tweaker tone, vol, gain.

Billig er den også.

Hvis du har mulighet burde du teste den i en butikk.

Det eneste jeg savner er litt reverb, men man kan ikke få alt :(

PS. den er på hysterisk-Januar-tilbud på 4SOUND Kongens Gate i Oslo (gamle Musikkbørsen) 1499,-

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20511596

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotplate er jo en "type" som THD leverer.

Fordelen med den er at den ikke må ha strømforsyning. Ulempen er at man må ha forskjellige Hotplate for 8 eller 16ohm for eksempel. En Ultimate attentor kan du vel bruke i 4, 8 og 16ohm, men den må ha strøm. Ultimate attentor koster også mye mer enn en hotplate. En brukt hotplate får du fra 1500-2000kr avhengig av hvor lenge du orker å vente til det skal dukke opp en. Ny koster de 2995 på godlyd.no. Bare husk å kjøpe til riktig impedanse hvis du går for en hotplate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotplate er jo en "type" som THD leverer.

Fordelen med den er at den ikke må ha strømforsyning. Ulempen er at man må ha forskjellige Hotplate for 8 eller 16ohm for eksempel. En Ultimate attentor kan du vel bruke i 4, 8 og 16ohm, men den må ha strøm. Ultimate attentor koster også mye mer enn en hotplate. En brukt hotplate får du fra 1500-2000kr avhengig av hvor lenge du orker å vente til det skal dukke opp en. Ny koster de 2995 på godlyd.no. Bare husk å kjøpe til riktig impedanse hvis du går for en hotplate.

ok, takk!

Har en Fender Blues Deluxe, har du peiling på hvilken som vil passe?

Mulig jeg er dum nå, men har ikke peiling på attentor/hotplate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.