Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Orange Tiny Terror vs Orange Tiny Terror Combo


nightmist

Anbefalte innlegg

For seint! ;)

Men tilbake til saken så funker en tiny terror bra til mye! Om den spiller høyt nok til øving kommer ann på trommisen din.. Har en TT selv og er strålende fornøyd! :)

den er solgt med andre ord? skjer med å fjerne den orange fargen da? faen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med topp+cab er at toppen er mer isolert fra vibrasjonene høyttaleren lager, noe som forlenger rørenes levetid. I tillegg har lyden mer plass å resonere på, da forsterkerdelen i en combo tar opp ganske så mye plass :)

Tja, nå er jo komboen åpen, og kabinettet lukket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om comboen er åpen og kabinettet lukket vil jo dette også føre til betydelig tightere lyd i kabinettet :)

Ellers vil jeg legge til at jeg prøvde en Tiny Terror på et Framus 2x12-cab, og det låt helt hinsides tøft! GAS'er så sykt på TT selv nå :P

edit: 212 ja, ikke 112 :P

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om comboen er åpen og kabinettet lukket vil jo dette også føre til betydelig tightere lyd i kabinettet :)

Ellers vil jeg legge til at jeg prøvde en Tiny Terror på et Framus 1x12-cab, og det låt helt hinsides tøft! GAS'er så sykt på TT selv nå :P

TT og framus 2x12" låter enda tøffere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også både hatt rocker 30 og tiny terror. Rockeren var forsåvidt mer allsidig med sine 2 kanaler, men synes ikke clean kanalen gav meg noe særlig. På den andre siden synes jeg rocker 30 låter bedre på høyere gain settinger enn tiny terror, og takler pedaler bedre. Men til vanlig rockevreng (ikke metall) synes jeg tiny terroren passet ypperlig. Den cleaner ganske så bra opp med volumknotten på gitaren også. Til slutt, men ikke minst, TT veier mye mindre enn rocker 30 (komboen veier jo nesten et halvt tonn føles det som), så det blir en smule mindre bagasje å drasse med til øving og gigger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for Orange tiny terror topp og kabinett! Da har man mange flere muligheter.

Anbefaler samtidig å kjøpe en preamp/fuzzboks, Blackstar ht- dual. I kombinasjon med

terror`n låter det sinnsykt bra!

Jeg har hatt en rekke forskjellige forsterkere, men terror`n tar kaka!

Masse trøkk, forholdsvis billig og utrolig kul å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.