Gå til innhold
robert92

AC/DC Valle Hovin 30.Mai

Anbefalte innlegg

Hmm, fra deres side, så høres det ikke ut som om det var like bra som i fjor?

Når begynte AC/DC å spille? Hvilke sanger spilte de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker ikke når de begynte, men de var jo en time for sent så ble jo en kortere konsert enn planlagt. De spilte de beste sangene stort sett... men mangla som sagt those who about to rock...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPILTE DE IKKE DEN?! :o

*Edit: Så ikke at du hadde skrevet at de ikke spilte den

Endret av Rikjense

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det meldt at sette blei kutta fordi flyet fikk motorhavari i Berlin. De fikk chartret nytt fly og dro så å si direkte ut på scena etter ankomst. Kjipt at du måtte kutte i settet, men tøft gjort og løpe rett fra bilen og ut på scena.

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10007961

Eller var de jo en magisk konsert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en sinnsyk skuffelse når vi står der og de nettopp er ferdige med Higway to Hell, og vi vet at nå kommer den store avslutninga vi har venta på. Så kommer det ryddecrew på scena og folk begynner å gå mens vi roper på For Those About to Rock.

Jeg for min del kom dit klokka 6, og allerede halv 7 var jeg drittlei av å stå. Den uendelige ventinga etter Audrey Horne var det verste, men det er vel bare noe å vende seg til :)

Fornøyd så lenge jeg har fått sett dem, hørt dem og rocka med dem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så lenge man har sett de så tror jeg man skal være fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe fete gitarriff men fy flate så lite mandig musikken var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, Audrey horne var ikke noe stort i det hele tatt... eneste jeg likte med dem var bassisten egentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
De burde få inn Chris Slade igjen. Donington-dvden og liveskiva fra samme turné låter SÅ utrolig mye feitere enn alt annet av AC/DC-liveopptak!
Må si meg uenig der. Synest aldri Chris Slade var noe bra treff for AC/DC. Phil Rudd er jo trommeslageren bak "AC/DC, og det kommer aldri til å bli skikkelig AC/DC uten han. Det handler ikke bare om den enorme teknikken og hastigheten som Chris hadde, men viktigest av alt : rytmen , følelsen og stilen. Det er noe som gjør Phil så spessiell. Ingen har rytme som Phil Rudd, og AC/DC er ikke AC/DC uten ham!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig bump! Vi ser jo her at Aph må ha røyka noe alvorlige greier for tre år siden. Chris Slade foran Phil Rudd???

Endret av davidsen
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh, har du hørt Phil Rudd i det siste? Han spilte grisefett før, men det han leverer nå er temmelig dvaske greier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.