Gå til innhold
Vampy

Erfaringer med DBZ gitarer?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. For en liten stund siden oppdaget jeg det (relativt) nye gitarmerket DBZ, og jeg synes de hadde ganske mange fete gitarer. Jeg har dessverre ikke funnet så veldig mange anmeldelser av gitarer fra DBZ.

Derfor spør jeg her! Er det noen som har noen erfaringer med DBZ gitarer? Er det god kvalitet på gitarene, låter de bra?

Jeg takker på forhånd for alle svar jeg får :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si litt som uavhengig. Har prøvd noen av DBZ gitarene da Trond var her i forbindelse med en festival. Dette var ikke nøye testing, men førsteinntrykket var gitarer av høy kvalitet. Selv de billigste hadde god hals og låt bra. Design og finish er ikke jeg fan av, men det er en annen sak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

Siden jeg er forhandler for disse i Norge skal jeg være litt forsiktig med synsingen :)

Men faktum er at Dean - som står bak DBZ - er veldig nøye med kvaliteten, og selv de billigste importmodellene sjekkes nøye, og finner man en liten feil så godkjennes de ikke (slik var det ikke i "det gamle selskapet" som han kaller det).

Forøvrig har jeg lagt ut massevis av bilder av DBZ gitarer fra NAMM her.

Om du har konkrete spørsmål ang modeller og spesifikasjoner så er det bare å fyre løs.

Mvh

Trond

Endret av rocktrond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene folkens! Jeg lurte egentlig bare på om DBZ var et merke man kunne stole på :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du synes du har fått et positivt svar da ;)B)

Sjekk din inbox her på forumet! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.