Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vox ampplug og høytarer bytte i Peavey VK112


Eirikop

Anbefalte innlegg

Situasjonen er at min timeplan dette skoleåret gjør at jeg har over halvannen time fri midt på skoledagen hver dag og torsdagen er så ille at jeg har 4,5 timer fri midt på dagen. Saken er da at jeg planlegger å kjøpe en vox ampplug og ha en gitar i skapet hele uka så jeg kan utnytte tida til noe fornuftig :lol:

Lurer bare på om noen har erfaringer med amppluggene og hvilken som har best gain av dem. jeg sitter å spiller så mye forskjellig så det har egentlig ikke så mye å si, men om noen hadde noe positivt eller negativt så syng ut :D

Det andre jeg lurer på er hvis jeg bytter høytaler element i min Peavey VK112 vil jeg da få finere lyd i forsterkeren? Har sett litt på noen typer celestion høytalere som skal virke bra, men er usikker på hvilken type folk tror passer best til min musikk som hovedsaklig er sørstats rock, hard rock og noe blues. Kom gjerne med forslag på høytalere dere tror passer bra B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "best gain"? Hvilken som har mest? Isåfall er det den som heter "metall". Personlig synes jeg at AC30en høres kulest ut.

Jeg ville heller ha kjøpt en pod, da får du mye flere muligheter. Tror du kommer til og bli litt lei av Amplugen etterhvert.

Det er sant! pod hadde jeg helt glemt!

Pocket pod bør vel funke greit samt ta lite plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg foreslå å bruke den ekstra tiden til å f.eks. gjøre noe fornuftig som å lese pensum? ;)

(Nei, huff. Hva er det som går av meg)

Tenkte det samme. Skulle jeg brukt kun oppsatte timer til å lese skolerelaterte saker hadde jeg lett strøket i alle fag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg foreslå å bruke den ekstra tiden til å f.eks. gjøre noe fornuftig som å lese pensum? ;)

(Nei, huff. Hva er det som går av meg)

hehe det er mer enn nok tid igjen etter alt av skolearbeid er gjort og jeg bor et så langt unna skolen at det ikke er vits i å dra hjem derfor er det fint å kunne spille gitar uten å bråke for alle andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.