Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva spiller du på din akustiske gitar?


gitarleik

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vanlige er slike popsanger og sånt som damene liker at jeg spiller, mens ordentlige sanger er rock'n'roll og blues og litt hardere rock'n'roll :)

Didn't you know?

For å være helt ærlig: Nei.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanlige er slike popsanger og sånt som damene liker at jeg spiller, mens ordentlige sanger er rock'n'roll og blues og litt hardere rock'n'roll :)

Didn't you know?

Det har blitt fremført adskillig original materiale i blues sjangeren på akustisk gitar gjennom tidene.. Bluesen var i all hovedsak akustisk før Muddy Waters tok turen til Chicago..

Didn't you know? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Av ren nysjerrighet lurer jeg på hva du pleier å spille på din gitar.

Spiller selv mest fingerspill, skalaer og sanger som t.d Neil Young, John Mayer, Eric Clapton

Jeg spiller på strengene. Har prøvd med sånn trommeteknikk på gitaren blanda med å spille på strengene, men det var ikke min greie (sikkert fordi jeg ikke fikk det til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Spiller mest akustisk jeg. og er alltid på leiting etter unplugged-album av de "større banda"

Ellers går det mye i Neil Young, Clapton, Johnny Cash, AIC - unplugged, KISS - Unplugged, Godsmack - Unplugged, Nirvana - Unplugged.

Og når jeg blir lei av det går jeg over til å spille blues :P Det er alltid like artig.

Noen som har no tips til andre unplugged album?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.