Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva spiller du på din akustiske gitar?


gitarleik

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker kassagitarene mine til alt mulig... stort sett alt av komponering går på stålstrengeren.

Ellers er det fingerspill, arrangement av kjente låter...

Rock n' roll

Blues

Skala og soloteknikker

klassisk

Jazz (såpass lite at jeg vet ikke om jeg er verdig å nevne det, men dog)

Stålstrengeren benyttes faktisk til alt... ganske enkelt og greit fordi jeg bare kan plukke den opp å kjøre på uansett sjanger.

Den klassiske har noe mer begrenset bruksområde, dog det er en litt mer high-end gitar som er å foretrekke til mer klassisk egentlig.

De elektriske har det med å trenge å bli koplet opp... rørene må varmes opp. Skal jeg ha effekter, så må de koples til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

går vel mest i Neil Young og KISS

elsker å spille classic rock sanger på den akkustiske gitaren,med de fleste sanger høres det bare utrolig bra ut!

spiller også en del country ala johnny cash.

den sangen jeg spiller mest på den akkustiske gitaren er vel Don Mclean - American Pie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

heisann og hopp....men ikke på en gitar-kropp... Jeg spiller med plekter og uten. Lager låtene selv så jeg kan vel si at jeg spiller mye:

Svidd Gras og Lost Hero and The bananaFruitcake Band. Prøver meg med noen "kovers" av og til, men det blir på min måte, og det er ikke alle som syns det er like cool.

Spiller litt på forskjellige strenger, men det jeg liker best er stålstrenger....Prøver å sende med en låt og så kan du se selv hva jeg spiller..

Guttongen og Krevlingen 2.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.