Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist søker band i Vestfold


Slartibartfast

Anbefalte innlegg

Nyinflyttet i Sandefjord, og ønsker å få igang et band. Har tidligere spilt blues, rock og country (ikke hestejazz som har vært populært de siste årene, men skikkelig kåbbåi-rock), men er åpen for det fleste genre.

Spiller på en squire jazzbass vintage reissue, og har to amper; en ashdown 575watts topp med 15" kab, og en 15" yamaha combo fra sent syttitall. Kan med disse variere lydbildet. (De er grisestore og tunge, og håper å kunne få byttet til en markbass rigg/combo med tiden).

Bor nære Torp, men har bil og kjører gjerne et stykke for det rette bandet.

Spiller for å ha det artig, men ikke uten ambisjoner, og ønsker å spille med likesinnede som vil spille live på konserter og fester. Det viktigste er ikke teknisk presisjon eller de rette musikalske referansene, men godt samspill og fet musikk!

Hör av er!

Joffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høyrest gøy ut. Eg er nyinnflytta til Kongsberg og spelar gitar. Vil gjerne prøve å komme meg inn i eit musikkmiljø sjølv også.

Er ikkje heilt sikker på avstandane her enno, men har ein mistanke om at det er eit ganske langt stykke å køyre. Eg valgte likevel å svare her sidan eg kjenner meg igjen i stilartane. Blues, country og rock er sjangrar eg likar veldig godt.

Om ikkje anna går det i alle fall an å møtast ein gong for å jamme, så kan vi finne ut meir ut frå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I Horten holder jeg og noen andre på å starte opp et band. Vi er enn så lenge veldig i startfasen, men vi har i høyeste grad ambisjoner om livespilling etterhvert. Vi er fra 18 til 22 år gamle, og det er jo kanskje en fordel om du uavhengig av alder trives med å omgås mennesker på vår alder. Vi retter oss inn mot irsk musikk, i form av folkemusikk og den typiske irske pubmusikken som _alle_ blir i godt humør av!

Vi øver onsdager, med første øving nå onsdag førstkommende. Om dette er noe du kunne tenke deg å prøve på så er du hjertlig velkommen. Send meg en PM isåfall :)

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.