Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny øks - DC400


knutaldrin

Anbefalte innlegg

Den jeg prøvde spiller utrolig fett, antar denne spiller like bra! ;)

En annen ting som er kult er allsidigheten... Coilsplit og til og med piezopickup, så det er mange variasjonsmuligheter.

Hvis noen er på utkikk etter ny gitar er Carvin absolutt noe å vurdere... Denne bealte jeg 8500,- pluss frakt og mva for, ca 11000,- totalt. Noe som etter min mening er ekstremt lite for en custombygget gitar!

Endret av knutaldrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt Carvin, er ett par måneder sia så kan ikke være så lenge igjen før den dukker opp. Min er en dc127, basically samme gitar, men spesifikasjonene før man begynner å customize selv er litt annerledes. Min er blå med flammer, uten blackburst, maple fretboard, floyd rose og headstock i jackson/esp stil, svart hardware, locking tuners, straplocks, passiv/aktiv elektronikk /m coilsplit og noe annet dildall. Lager ny tråd med bilder når den kommer. Det skal visst være vilt mye gitar for pengene, er ikke mange steder man får custom-gitarer til rett over 10 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye moro med specs... Kan godt liste opp noe for de interesserte :P

Orekropp

Lønnehals

Winkinson-tremolo

Humbuckere med coilsplit og fasebryter

Piezo (!)

Locking tuners (standard på alle Carvin)

Straplocks (tar ikke sjansen på at denne skal gå i gulvet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appropos billig, så akkurat at Carvin har økt prisene ganske betraktlig... Lurer på om de har lagt til moms eller om jeg var heldig og bestilte rett før en prisøkning... :o

Glem det, ser ut som om det var en bug på siden deres...

Endret av knutaldrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man får se den "ferdige" gitaren etter man har customize'a ferdig? Jeg har liksom ikke så lyst å velge masse ting "å det hørtes tøft ut", åsså får man gitaren og så blir det facepalm og lurer på hva i alle dager man tenkte med?

Jeg fant ikke ut hvordan man gjor det, håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.