Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norske gitarbyggere?


Anbefalte innlegg

Bare hva enn du gjør, IKKE handl hos guitar workshop!!!

Ellers har du Tre45, Bjørn Nilsen på Imerslund, Robert på Norsk Musikk. Ellers kan du starte med Warmoth-deler og få en gitartech til å montere hals og strengestol og tilslutt sadel og strenger og innstillinger, men su gjør resten selv. Det er nok billigst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hva enn du gjør, IKKE handl hos guitar workshop!!!

Ellers har du Tre45, Bjørn Nilsen på Imerslund, Robert på Norsk Musikk. Ellers kan du starte med Warmoth-deler og få en gitartech til å montere hals og strengestol og tilslutt sadel og strenger og innstillinger, men su gjør resten selv. Det er nok billigst...

Okay, får du tak i Warmoth-stash uten å importere?

carvin e interessant. Nesten som å bygge gitaren sjøl viss du bestille direkte frå fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok noen til å importere warmoth parts for deg, men jeg tror ikke de har noen dedikert dealer, men det ha jo US-Allparts, som er noe lignende. Det Carvin-greiene ser jo også ut til å være veldig finnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, www.menty.no Har ikke vært hos han før, selvom han holder til ganske nærme der jeg bor. Skal vistnok være temmelig flink. Trur jeg skal få refretta telecastern hos han en gang.

En annen er : http://www.jgm.no

Hvis jeg var deg, ville jeg fått en av disse til å bestille kropp og hals (ferdig lakkert?)fra www.warmoth.com for deg, og montert det og resten av delene sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.