Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TC Electronic G Major 2


Hallstein

Anbefalte innlegg

Midi brett er sinnsykt dyre >< 2500 for Roland FC-300, og den har jo tross alt ikke flere knapper enn en Boss GT-10, og GT-10'en har jo faktisk effekter, og koster bare en tusenlapp ekstra !

Hvis du synnes det er dyrt så aldri se på et Skrydstrup, CAE eller lignende brett :D

Tror Skrydstrup SC1 ligger på rundt 12K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du ler hele veien til banken når elektronikkhelvetet bryter sammen, og du trenger service. Husk at fem års reparasjon er inkludert i prisen her i Norge. :)

Utifra den prisen jeg betalte, hvis den bryter sammen i løpet av 5 år, så kan jeg kjøpe meg en ny en på eBay, og enda spart 500kr i forhold til min lokale sjappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du ler hele veien til banken når elektronikkhelvetet bryter sammen, og du trenger service. Husk at fem års reparasjon er inkludert i prisen her i Norge. :)

G Major har hatt en tendens til å bryte sammen også, mulig 2`ern er bedre.

Spesielt scrollehjulet på GMajor er crappy..

Er jo en grunn til a G-Force`n er endel dyrere, jeg hadde aldri noe tull med den og har ikke hørt om noe særlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G Major har hatt en tendens til å bryte sammen også, mulig 2`ern er bedre.

Spesielt scrollehjulet på GMajor er crappy..

Er jo en grunn til a G-Force`n er endel dyrere, jeg hadde aldri noe tull med den og har ikke hørt om noe særlig heller.

Har lest noen reviews om G-Major 2, og har hørt det at hjulet tåler en god del mer på 2-ern... men for all del, jeg syntes den virket solid når jeg prøvde den iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Er det noen som vet om man kan bruke andre effekter i effekt-sløyfa samtidig som man har G-major'en der? Og kontrollere de(det vil si slå den av og på) med G-Major'en? Mener at jeg leste et sted at det gikk ann.

nei, dette går ikke med g-major... du må opp på G-system nivå, for å få denne funksjonaliteten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.