Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarlærere og priser?


kroffer

Anbefalte innlegg

selv tar jeg 200,- for 45 min

Det hadde ikke jeg betalt for, men jeg har hørt du er en veldig god lærer så folk flest ville nok vært svært fornøyde med det tilbudet :)

Det er jo rimelig, synes jeg.

Hvis man skal bruke tid på elever, er 200 det minste man kan ta. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å hatt elever for mindre enn det. Særlig ikke hvis jeg var utdannet musiker.

Jeg betaler 200 hos fløytelæreren min (som forøvrig gikk i klassen til vegard) og 300 hos basslæreren min. Om det er 45 minutter eller en klokketime varierer fra gang til gang....Plutselig satt vi halvannen time. Og så var det bare 40 minutter neste gang kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 kr e jo helt kurant timelønn spørr du meg. Ikkje bare tenke "eg vil ha masse penger", men dakar gitarister som kan mindre en meg :D. Vi må spre evangeliet vårt gutter!!! :P .Neida men spørs jo litt kor mye utgifter du selv har på det. Noen lærere deler ut materiell til deg, og har dermed litt utgifter på det. Kanskje har du tilgang til opptaksutstyr gjennom læreren din? Andre lærere gir ikkje tilgang til sånt og ber deg kjøpe en gitarbok som han lærer deg fra. De gangen eg gikk til mads eriksen (veldig god gitarist fra bergen) fikk eg utlevert tab og alt eg trengte til det eg skulle lære. og fikk en tape etter hver time med det vi hadde gått gjennom i sakte og orginalt tempo, slik at eg kunne ha noe som referansepunkt når eg kom hjem. tror eg betalte 250 men synes ikkje det var for mye med tanke på det eg fikk og at han e en veldig annerkjent og utrolig dyktig gitarist. Som sagt spørs litt på læreren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.