Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hjelp til ny guitar! :)


Che

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :rolleyes:

Jeg har tenkt til å selge min gibson explorer :( fordi den ikke passer spillestilen min. den er litt for "heavy" for meg.

Men da er det på tide med en ny guitar til rundt den prisen. Men jeg vet ikke hvilken!!

jeg har siklet litt på denne schecteren: http://www.zzounds.com/item--SCEC1CL , men jeg har enda ikke sett den i norge... og jeg finner heller ingen sider der de selger den og shipper til norge... er det noen som vet om noen som selger schecter og sender dem til norge??

og hvis noen vet om noen andre guitarer som de vil annbefale så er det bare å si ifra. jeg spiller alt fra u2 til santana til iron maiden, (så vet dere det :D ) prs er drømmeguitaren min, men de er nok litt for dyre for meg. det er i hvertfall sånn type guitarer jeg liker..

en venn av meg har denne washburnen som jeg lker veldig godt, men det blir litt rart å ha lik guitar som han (jeg vet det høres rart ut, men det er sånn jeg er..) http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_image/product/83d0bf941c3270b3a1fb1956744541be.jpg

jeg tar i mot alle tips! og takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den schecteren er en KJEMPEGITAR for pengene, og hvis jeg skal gi deg noe tips om hvor du kan kjøpe den, kan jeg varmt anbefale Ebay.

http://cgi.ebay.com/Schecter-C-1-Classic-Electric-Guitar-C1-Deep-Sea-Green_W0QQitemZ370317791144QQcmdZViewItemQQptZGuitar?hash=item5638a90fa8

Gitaren koster 599$

shipping $175.80

= 774,8 og XE.com sier meg at det blir: 4377 NOK

skal man ta med toll i tillegg, noe det garantert blir... kommer totalen på 5471,25 kr, det er VELDIG mye gitar for pengene, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hva er greia md å skrive guitar på engelsk?

Jeg ser at mange av kidsa gjør dette. Er det rett og slett pga.

guitar hero?

Er ikke for å pirke på språket ditt, er bare nyskjerrig siden jeg

ser dette igjen og igjen når jeg snakker med yngre mennesker.

Ehemm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Schecteren er jo nesten mer metall enn en explorer?

Tenkte faktisk jeg også på, men kjenner ikke noe særlig til Schecter.

Trådstarter nevner jo også U2 her, og Edge har gjort mye av sine gitarting med Explorer'n sin, så den er ikke nødvendigvis bare til metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der..

Tror ikke du gjør noe galt i å kjøpe deg en Schecter.. Har selv en Schecter C7, omtrent samme

sak som du kikker på bortsett fra at "din" mangler en streng :rolleyes: Jeg er strålende fornøyd med min. Gjenomført god gitar, og jeg tror jeg har til gode å lese noe negativt om Schecter generelt..

Synes den du kikker på er litt for mye "tivoli" på inlays fronten, men eller var den steike lekker..

Får du den hjem for rundt 5K, så løp å kjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.