Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som tok turen til slottsfjellet?


Slash T

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt , men så fikk jeg beskjed om at for å komme inn var eneste måten festival pass til 625.. Ville bare sett Jaga Jazzist (som jeg VELDIG gjerne ville sett) ... så da ble det litt mye .. får se dem på betong om 1 mnd's tid..

Gitaristen i Warbirds går trinnet under meg på skolen . Kul kar! ..

Men ikke helt fått hørt dem , bortsett fra UKM ..

Så Susie Cain spilte der og , huff som jeg hater dem :P haha ..

Nilsefixxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, så du går på sandefjord?

Alle de warbirdsgutta er gode kamerater av meg, og jeg er faktisk gitarteknikeren dems.

Det var dritbra på fjellet, og gutta spillte bra, og det var mye folk. Et band jeg likte veldig var Soledad Brothers som spillte noe blues-rock opplegg som rocka noe vilt. Veldig energisk. meeeen...verdens feteste band må være Black Debbath, ingen andre band du kan synge med på, rocke, og få latterkrampe av samtidig :D

Du synes ikke noe om de susie cain gutta eller? ;)

De rocker fint de, hehe, han ene gitaristen greide å veldte gitarforsterkeren sin(trur ikke det var han sin heller), en helt kurrant fender silverface amp. :(

Synes ikke det var så dyrt jeg, for jeg fikk gratis artistpass :P Samme rom i teletet som bigbang og greier(selvom jeg aldri fikk se de der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på slottsfjellet, og så på Warbirds ja. Synes lydbildet var litt rotete (mye gitar med masse overdrive, lite og ikke særlig god lyd på vokalen), og egentlig ikke helt min favoritt musikkstil (noe som sikkert forklarer mye av første ankepunktet...), men det er vel ingen tvil om at de er ganske så flinke (i alle fall uhorvelig mye flinkere enn det jeg har noen ambisjoner om å bli).