Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mr Malmsteen!


Kjutte

Anbefalte innlegg

Yngwie var best mot slutten av 80tallet, Leningrad i 89 foreksempel, konsert med mye fet spilling og attitude!

Kanskje litt off-topic, men synes dette her var helt sykt, en ung Staffan i aksjon.

Noen av disse løpene er helt likt tidlig malmsteen.

Endret av KristianF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yngwie var best mot slutten av 80tallet, Leningrad i 89 foreksempel, konsert med mye fet spilling og attitude!

Kanskje litt off-topic, men synes dette her var helt sykt, en ung Staffan i aksjon.

Noen av disse løpene er helt likt tidlig malmsteen.

Synnes ikke Leningrad konserten er noe særlig til å være Malmsteen.

Han er jo ganske så berusa på den konserten og endel ting er fiksa på i etterkant..(mye i følge noen som turnerte med Malmsteen på den tida)

Det vet de som har sett videoen endel ganger :)

For meg har alt opp til Trilogy klassikerstatus, men liker også Oddysey, Eclipse og deler av Fire and Ice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off-topic, men synes dette her var helt sykt, en ung Staffan i aksjon.

Noen av disse løpene er helt likt tidlig malmsteen.

Ahh, Staffan før den helvetes jazzen kom å tok'n.

Well, dette er jo rett før han kom til Oslo. Det var sånn her han spilte når jeg tok timer hos han, men da hadde han bytta ut Sqire med den scallopert gule ESP straten (den han har i Cowgirl videoen).

Nå skal det sies at Staffan kjenner/kjente Yngve fra sverige og pleide å stikke å prate med han når han var i Oslo. Når jeg kom til først timen så sto han å spilte til Rising Force plata på platespiller'n, og han var stor fan av Yngve. De var jo også begge giga Purple fans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne konserten det siktes til over?

http://www.youtube.com/watch?v=_QsMrpbN2eo

Selv om jeg ikke egentlig er noe Malmsteen fan må jeg si at denne gigen røsker. YM's gitarspill er ihvertfall ikke kjedelig her!

Legg også merke til keyboradisten rundt 4:00, som ligger på ryggen under Oberheimen sin og spiller - KUN på 80-tallet, et fantastisk tiår som aldri vil gjenta seg :D

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode bassister med bassen på knea også. De er i hvert fall mye tøffere! (Nei, nå begynner vi igjen!)

Jeg må si at jeg synes bassisten i Metallica kan se ut som en ape på scenen så langt ned han har bassen. Når bassen nærmer seg gulvet kommer det til et punkt hvor det ikke lenger er like kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.