Gå til innhold
Kjutte

Mr Malmsteen!

Anbefalte innlegg

Det jeg liker minst med Yngwie er att man gjerne ikke klarer å spille låtene hans :P

Synest også mange undervurderer de eldre albumma, f.eks Trilogy,

mange fete riff, god vokalist, fete soloer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, Trilogy har vel alltid fått god omtale helt fra starten av. Husker en morsom video fra en Paul Gilbert-klinikk i 1986 der han spiller greier fra Trilogy før den ble gitt ut. Ung Gilbert som spiller vintage Malmsteen, helt vilt.

Jeg synes selv at Alchemy er en av hans beste, og kanskje den siste virkelig bra platen han har gitt ut. "Blue" er jo en rykende het instrumentallåt, ikke så altfor ulik denne. Og i likhet med denne videoen så har "Blue" mange eksempler på Malmsteens vibrato.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble for mye onani. (Og bekrefter hvorfor jeg mistet interessen for Malmsteen.) Gi meg Crying fra Trilogy!

Var fan opp til Fire and Ice plata, men etter det skjedde det noe.... Facing The Animal er den siste plata jeg har hørt en del på. Liker den mye pga. mr. Cozy Powell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste med Malmsteen er på Pantera-dvden, når Pantera-gutta tilbyr ham donuts. Han blir så jævlig sur. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste med Malmsteen er på Pantera-dvden, når Pantera-gutta tilbyr ham donuts. Han blir så jævlig sur. :P

Hvilken Pantera-DVD var dette på? Hadde vært j****g kult å se... ^_^

Den videoen du postet var forresten dritbra, Kjutte!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 vulgar videos from hell, dritmorsom sak!

Det finnes vel ikke flere, såvidt jeg veit? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han speller jo helt sjukt og husk på at han spelte sånn når han var 18-19. Jeg har faen meg snart brukt 19 år på å prøve å spille sånn.

Vet ikke om så mange andre gitarister som har "reinvented" seg selv heller. Jeg mener Satriani har gitt ut den samme plata nå endel ganger han også, og overbeviser ikke akkurat som rockegitarist med Kitchenfoot. Kan vi ikke bare la Yngwie være Yngwie og la det være med det? Slutt å mobbe Yngve kampanje kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Malmsteen vissne aldri!

Må sette på litt Trilogy føle jeg.

Noen som er klare for Malmsteen på norsk, satser på deal på Kirkelig kulturverksted.

på dialekt selvsagt "Du husse itte, je glømme ældri" og Himmær`n ikvæld" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A dånnt fåkkin it dåonøtts

Je har lyst til å starte konkurerende smultringbu til den som står utenfor CC.

Den skal hete "Rising Force donuts" Slogan: -Eat donuts, or unleash the fooocking fury!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble for mye onani. (Og bekrefter hvorfor jeg mistet interessen for Malmsteen.) Gi meg Crying fra Trilogy!

Var fan opp til Fire and Ice plata, men etter det skjedde det noe.... Facing The Animal er den siste plata jeg har hørt en del på. Liker den mye pga. mr. Cozy Powell.

Tipper du hadde runka og , om du kunne spille som Yngwie ;)

Uansett, jævlig fengende til å være improv.

Han speller jo helt sjukt og husk på at han spelte sånn når han var 18-19. Jeg har faen meg snart brukt 19 år på å prøve å spille sånn.

Vet ikke om så mange andre gitarister som har "reinvented" seg selv heller. Jeg mener Satriani har gitt ut den samme plata nå endel ganger han også, og overbeviser ikke akkurat som rockegitarist med Kitchenfoot. Kan vi ikke bare la Yngwie være Yngwie og la det være med det? Slutt å mobbe Yngve kampanje kanskje?

+1.

Øvningsmoral!

Endret av Kjutte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.