Web Analytics
Jump to content

Metal symbaler

Espenaa
 Share

Recommended Posts

Hvilke cymbaler er du ute etter: Ride, Crash, China, Splah, Hi-hat andre effektcymbaler??

hvis du ikke har noen cymbaler fra før så ville jeg i første omgang kjøpt meg 1 Ride (20") , 1 crash (14") og Hi-hat (14")...

Hvis du ikke skal bruke mer enn 2500 så må du nok gå for ett billig merke eller så kan det hende at du får råd til Sabian B8...

Men Camber er ett billig merke som er produsert av Sabian..

Hærregud!! Du mener vel ikke dette seriøst??? 2500,- er jo bare en cymbal!! Jeg kjøpte meg cymbaler nylig fra music123 (amerika), og brukte ca 12.000!! Og da var det ikke ride med en gang! Du Bør bruke mer enn 2500 hvis du først skal ha! Vanlig pris på et stativ ligger jo på en 500 - 1000! Spar lengre! Hvis ikke er B8 faktisk for dyrt! Du må ned i HeadLiner, PowerBeat osv.. (DÅRLIG)! Det er ikke skikkelig crunsh i de engang!

Eneste tipset til deg jeg kan komme på er å spare lengre!

edit: Prøv med kaserollelokk! Da får du faktisk råd til stativ også! :wink:

• 2 weeks later...

En trommis jeg spiller mye med spiller stort sett på to sett med cymbaler, sine egene, og de som er eid av gospelkoret

og de til koret kostet vel over 2500, og opp mot hans kvalitets-cymbaler som sikkert slår alle heg i nypris :D er to verdener, så hvis det er snakk om nye cymbaler ville jeg gått for én og ikke et helt sett hvis du har ett fra før...

(er ingen trommis, grunnen til denne posten er at selv jeg reagerer på det billige settet...noe jeg egentlig ikke burde med min labre erfaring med cymbaler)