Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slash anyone?


Gluke

Anbefalte innlegg

Isåfall så har Steve Vai & Joe Satriani "sold out" for leeeenge siden...

Alle ser ut til å hakke på Slash fordi han har en del signaturmodeller som kom ut med ganske kort mellomrom, mens det er flere gitarister der ute som har SINNSYKT mye mer signatur-utstyr enn Slash.

Jeg synes at det er mange andre som er mye mer sellout enn Slash.

Jeg synes bare at han begynner og bli det, og det liker jeg ikke!

Jeg kan godt skrive en lang liste med gitarister som jeg synes er sellout! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, det er litt artig at caswell rykker ut og støtter byggerne på metroforumet. han verifiserer hovedtrekkene i layouten, men på hoffmanforumet innrømmet han at det var etpar detaljer ved #39 han ikke husket

det han forklarte var jo hele oppskriften for å lage denne typen vreng: å bias-offsette gaintrinn med 10k-motstander, sånn at anoden "smeller i taket", og signalet blir tilført mengder med andreordens klirr. ved å gjøre det på to trinn etter hverandre får man klippet begge fasene.

SLO gjør det samme, men med enda høyere offset, og bare på en side.

hva mer er det hoffmanforumet (og du?) lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tim Caswell er på Metro Amp forumet, og de fleste der lurer på hva som foregår.

#39 var en PTP 1959T som Caswell modda, og #36 var en PTP1959 som Levi modda som en kopi av #39.

Marshall går nå også mer i retning at de skal glenskape lyden fra AFD i samarbeid med Slash i en ny forsterker,

og er ikke like hissige på å hevde at de skal gi ut #39 eller #36 som Slash amp.

Det kan de jo ikke være heller når utgangspunktet ikke er en amp med originalmodden, men en JCM800 2203 som Slash har får modda.

Verken Caswell eller Levi er kontaktet av Marshall i forbindelse med utgivelse av ampen.

Sant nok, vil også legge til at Slash spilte inn Appetite med #36, da #39 var utlånt til en annen gitarist, nemlig George Lynch (Ja, han brukte den faktisk på turné.) Men Slash brukte den beryktede #39 på de såkalte "rehearsals'ene" før AFD ble spilt inn, og etter, når de øvde til den kommende turnéen. Det var da hans roadie tok med #39 tilbake til S.I.R sine studioer som igjen fulgte til at de "stjal den tilbake" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, på "Investigation Part 4" ser det it til at Slash begynner å huske en amp med fire hull.

Det er vel etter ganske mange reaksjoner fra folk som vet mer om AFD ampene,

enn det Slash og Marshall presterte da de begynte på prosjektet.

Pressemeldinger, og tidligere videoer, viser tydelig at det er en JCM800 de starta med,

bare se på info her i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, på "Investigation Part 4" ser det it til at Slash begynner å huske en amp med fire hull.

Det er vel etter ganske mange reaksjoner fra folk som vet mer om AFD ampene,

enn det Slash og Marshall presterte da de begynte på prosjektet.

Pressemeldinger, og tidligere videoer, viser tydelig at det er en JCM800 de starta med,

bare se på info her i tråden.

Ja, husker det var en 800 de startet med.

Får håpe de ender med en forsterker som ligner på en Plexi ihvertfall Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.