Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slash anyone?


Gluke

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hva de har tenkt å gjøre. De har vel ikke #39. Kanskje de får låne den. Såvidt jeg har skjønt gjør Caswell moddene enda og det står ingen ting om at de jobber med ham. Jeg har kretsen til en av Slash sine 2203 liggende men det er ikke det samme som #39/Caswell. Vi får se hva de kommer opp med. Det tar vel 2 timer fra de slipper ampen til det ligger på nett. Den kommer sikker til å koste skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som av til tenker tanken

"Hvorfor må standardforsterkerene til denne produsenten må bygges om før proffene gidder bruke dem?"

Akkurat som alle klager på pedalene til Boss, "..., men dem kan låte bra om man modder dem."

Må og må, har vel vist seg at den mest myteomspunnede Marshalllyden som folk modda seg blå for å etterligne var en bone stock plexi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hva jeg mener. Slik jeg tenker burde man heller få artisten til å stille opp med ditt egentlige produkt, og at det gir større verdi for firmaet ditt siden man da hendevender seg både til dem som er fan av artisten samtidig som man ikke eksluderer dem som søker sin egen identitet. Jeg tenker her på gitar og amp. Wah pedaler, reimer og andre rimelige produkter som er prismessig oppnåelig for 13-16 åringer er jo et eget market. Selvsagt fult mulig jeg tar helt feil her.... - spesielt siden så mange produsenter driver med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.