Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny stratocaster på vei


Anbefalte innlegg

Hej igen alla och god fortsättning.

ja nu har jag kommit igång igen men en kropp ur gitarrdelars julkalender som var rabbaterad.

och jag va ju bara tvungen att börja leka lite med färgerna igen , den här bli svart med koppar-pearl stripes en riktig racergitarr igen

blir litt lik cobra stratan fast inte ändå he he, den är inte klar än för det ska klarlackas och justera stripesen lite, och + att jag letar hals och neck - mitt mickar till den men det kommer fler uppdateringar framöver .

Mvh Öystein

20100115367.jpg

ja nu har jag kommit igång igen men en kropp ur gitarrdelars julkalender som var rabbaterad.

och jag va ju bara tvungen att börja leka lite med färgerna igen , den här bli svart med koppar-pearl stripes en riktig racergitarr igen

blir litt lik cobra stratan fast inte ändå he he, den är inte klar än för det ska klarlackas och justera stripsen lite och att jag letar hals och neck - mitt mickar till den men det kommer fler uppdateringar framöver .

Mvh Öystein

20100115367.jpg

Ja nu börjar det likna en gitarr ;) har fått dit alla mickar och elektronik passat in p-skydd och ändrat lite på volym/ton rattarna i form av

maltesekors :lol: tyckte det va lite heavy med dom på kommer even ett kromat tribalmönster senare som ska sitta bakom stallet, och en Räser hals

är beställd så nu är det bara småpill kvar. Fortsättning följer. ;)

20100121386.jpg

20100121385.jpg

20100121387.jpg

Endret av Öystein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott idé til knotter, altså. Har du lagt på den klarlakk? Synes den ser så mye blankere ut.

Den ble fin!

Takk Castor

Ja nå er det klarlakk på den. He he ja jeg var inne på Mekonomen og fikk

se dem der ventilhattene så det var bare og slå til. Og det gjorde mye på utsende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.