Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Coroners Ritual - Hominus Nocturna


Tyrant

Anbefalte innlegg

Lite punch i tonen din synes jeg. Litt mindre gain hadde nok gjort det mye strammere.

Typisk 5150/6505-problem, de ampene har så mye gain at man aldri trenger å runde klokka tolv på gainpoten. Med Gibsonen min, som har pinglete 57 Classic-pickuper, har jeg gainpoten på 4 (av 10). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske unødvendig med så mye vreng i en amp. Syns også at Fireballen har altfor mye vreng på ultragain-kanalen. Har vreng på ca 3/12 og det er akkurat nok gain til det meste av metal.

PLeier dog å skru opp litt på gain når jeg bruker EMG 81, da den er veldig tight i lyden. Gir faktisk mer punch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kommentarene folkens

Typisk 5150/6505-problem, de ampene har så mye gain at man aldri trenger å runde klokka tolv på gainpoten. Med Gibsonen min, som har pinglete 57 Classic-pickuper, har jeg gainpoten på 4 (av 10). :)

Dette er ikke spillt inn med 6505`en min. Er blitt gjort i gearbox gjennom min UX1. Er ikke det letteste å skru lyd i og er ikke fornøyd selv men det kommer seg hele tiden =)

Men ja, er helt enig. På 5150/6505 trenger mann ikke mer enn til maks 5 på gainknoten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.