Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

T-Rex Tonebug Reverb


viz0id

Anbefalte innlegg

Har hørt på en del lydklipp og den høres megafet ut! Til å være en så liten snerten sak i steden for den store (og dyrere Room Mate'n)

Er det noen som har en, eller har testa den selv? Har ikke sett den i mine nærmeste musikksjapper så har ikke fått testa den selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagevik på Kvadrat tror jeg har denne inne, prøv den opp mot Holy Grail imens du er der. Holy Grail banker den totalt! :)

Tenkte på denne selv, prøvde den på God Lyd, var så på Kvadrat en tur og prøvde begge mot hverandre, så ikke på Tonebugen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagevik på Kvadrat tror jeg har denne inne, prøv den opp mot Holy Grail imens du er der. Holy Grail banker den totalt! :)

Tenkte på denne selv, prøvde den på God Lyd, var så på Kvadrat en tur og prøvde begge mot hverandre, så ikke på Tonebugen igjen.

Jasså ja. Og det har ingenting med at du tilfeldigvis selger en? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså ja. Og det har ingenting med at du tilfeldigvis selger en? :D

Absolutt null og nix, prøvde den opp mot nano-versjonen. Prøv selv, det er det jeg oppforder deg til! ;)

Edit:

Nå skal det nå legges til at Holy Grail er dobbelt så dyr og da.

Endret av Haarball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt null og nix, prøvde den opp mot nano-versjonen. Prøv selv, det er det jeg oppforder deg til! ;)

Edit:

Nå skal det nå legges til at Holy Grail er dobbelt så dyr og da.

Prøvde du Holy Grailen mot nano Holy Grailen?

Eller T-rex'en mot nanoen?

Hva er prisforskjellen på en vanlige og nano Holy grail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du Holy Grailen mot nano Holy Grailen?

Eller T-rex'en mot nanoen?

Hva er prisforskjellen på en vanlige og nano Holy grail?

Prøvde T-rexen mot nanoen, det er ikke noe særlig lydforskjell på nano og vanlig tror jeg, har ikke A/B testet, burde kanskje gjøre det. Nano er noen hundrelapper dyrere om jeg ikke husker feil. Det som er forskjellen på dem utenom pris er selvfølgelig størrelsen, og strømkravet er noe mindre på nano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde T-rexen mot nanoen, det er ikke noe særlig lydforskjell på nano og vanlig tror jeg, har ikke A/B testet, burde kanskje gjøre det. Nano er noen hundrelapper dyrere om jeg ikke husker feil. Det som er forskjellen på dem utenom pris er selvfølgelig størrelsen, og strømkravet er noe mindre på nano.

Ok :) Ja du får se, plutselig får du en PM om Holy Grailen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi dypt uenige, har prøvd dem begge mot hverandre og har enda en Holy Grail på brettet.

Var å prøvde en Tonebug Reverb idag, da jeg hadde litt tid å drepe, men de hadde ikke Holy Grail'en så fikk ikke sammenligna, men Tonebug'en var ikke verst hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å prøvde en Tonebug Reverb idag, da jeg hadde litt tid å drepe, men de hadde ikke Holy Grail'en så fikk ikke sammenligna, men Tonebug'en var ikke verst hvertfall :)

Hvor prøvde du den? Om du var på Sagevik så så jeg den der selv i dag. :) Men liker du Tonebugen så går du for Tonebugen, er ikke verre! ;)

Edit: Mener at jeg så Holy Grailen på Sagevik.

Endret av Haarball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor prøvde du den? Om du var på Sagevik så så jeg den der selv i dag. :) Men liker du Tonebugen så går du for Tonebugen, er ikke verre! ;)

Edit: Mener at jeg så Holy Grailen på Sagevik.

Var ikke på sagevik nei, var på den lokale butikken på Bryne, Jæren Musikk :) Nja har god tid, får se om jeg får prøvd Holy Grailen og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.