Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wolfmother - Woman


Hallstein

Anbefalte innlegg

Jeg har fått smaken på "Stoner rock"

Sånt som wolfmother's Woman og lignende... men er helt grønn på hvilke band jeg kan begynne og høre på...

har vært å sett Bigelf live, og de passet VELDIG inn i denne genren, Gitaristen hadde kobla en orange forsterker på hammond-orgel for å få rotary speaker effekt og greier :D jævlig flinke folk live iallefall...

tl;dr : Anbefal Gruppe/Sang innen Stoner Rock genren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mye til å være noen hakk sterkere enn Wolfmother, makan til tøyseband skal du lete lenge etter.

Sett det klippet hvor de radbrekker Communication Breakdown, og Zeppelin-gutta sitter i salen og prøver å holde maska? Ytterst pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mye til å være noen hakk sterkere enn Wolfmother, makan til tøyseband skal du lete lenge etter.

Sett det klippet hvor de radbrekker Communication Breakdown, og Zeppelin-gutta sitter i salen og prøver å holde maska? Ytterst pinlig.

Tja, Zeppelin-gutta var jo de som inviterte de til å spille da de ble tatt opp i UK music hall of fame. Det er klart man kan være uenig, men hvis man blir spurt av Zeppelin om å spille på "deres" kveld, så vil jeg si man har kommet et stykke lengre enn å være et tøyseband.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man blir spurt av Zeppelin om å spille på "deres" kveld, så vil jeg si man har kommet et stykke lengre enn å være et tøyseband.

The video proves otherwise. :D

Og det er vel ikke akkurat første gang et tøyseband blir hypet opp til verdensstjernestatus av denne bedritne platebransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The video proves otherwise. :D

Og det er vel ikke akkurat første gang et tøyseband blir hypet opp til verdensstjernestatus av denne bedritne platebransjen.

Sant nok :) Selv om jeg er et snev av uenig i dette tilfelle. På en annen side er det vel ikke meningen at alle skal være enig når det kommer til musikk heller. Rart det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.