Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Mesa mini amp


Gluke

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faktisk, når jeg er igang...Denne ser billig ut, og jeg tipper den er kommet for at Mesa skal tilby noe til alle de som vil he en Tiny Terror og liknende. Da får alle muligheten til å eie en 'Mesa' og få en deilig følelse i magen fordi alle vet jo at Mesa er dyrt, og ergo best.

Nei og nei, nå er jeg negativ...Den er sikkert megafleksibel og har nok utrolig bra tone, utvilsomt. Men det er jo bare enda en masseprodusent som hopper på 'små amp toget'.

Kanskje jeg er frustrert idag?

Jeg synes det er litt trist at innovasjon og nytenkning er ute hos garageprodusentene, og etter at trenden skapes kommer alle masseprodusentene og lager kloner, og det tristeste er at de selger 100x så mange fordi de har merkenavnet, mens de som fant opp ideene fortsatt sliter med å komme inn på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt trist at innovasjon og nytenkning er ute hos garageprodusentene, og etter at trenden skapes kommer alle masseprodusentene og lager kloner, og det tristeste er at de selger 100x så mange fordi de har merkenavnet, mens de som fant opp ideene fortsatt sliter med å komme inn på markedet.

Nå har visstnok Randall Smith tatt patent på nytenkning også så nå er det kun Mesa som får lov å drive med det............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har visstnok Randall Smith tatt patent på nytenkning også så nå er det kun Mesa som får lov å drive med det............

Den mannen der er den verste i hele industrien til slikt. Men dual rectifier konsepetet finnes jo hos alle og en hver mann. (Det er mulig han var først til å markedsføre den idéen, men det var ikke han som fant opp det). Samme som det å drive et av rørene i et push-pull utgangstrinn i SE-modus som han tok patent på. Det er jo mange som har prøvd det før han kom ut med konseptet i et produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.