Web Analytics
Jump to content

viz0ids nye stack [12.01.2010]

viz0id
 Share

Recommended Posts

Finally! Da var riggen på plass øvingslokalet. Slengte med gitaren min og på bildet, for de som skulle være interesserte i den :)

Stacken består av ENGL Powerball E645 og et ENGL 412VS kabinett og ENGL Z5 fotbrett.

Gitaren er en: LTD EC-1000VHB med Seymour Duncan JB( B )/59( N )

Advarsel: Kanskje litt megasvære bilder men men...

b7gint.jpg

27yu2ds.jpg

Edited by viz0id

Har nesten lyst til å komme en tur og høre hvordan Duncan JB og Powerball låter med et skikkelig kabinett. Det er nemlig det han andre gitaristen i bandet bruker, og jeg er OVERBEVIST om at det kommer til å låte så perverst mye bedre med et bra kab :)

Har nesten lyst til å komme en tur og høre hvordan Duncan JB og Powerball låter med et skikkelig kabinett. Det er nemlig det han andre gitaristen i bandet bruker, og jeg er OVERBEVIST om at det kommer til å låte så perverst mye bedre med et bra kab :)

Nokså grom lyd i fra kabinettet :) Eneste er at jeg må bruke den Contour effekten på brettet for å booste meg selv litt for å skjære gjennom. Men vi brukte en god stund på å stille inn ampene opp mot hverandre så gitarene skulle utfylle hverandre mest mulig!

Men vi brukte en god stund på å stille inn ampene opp mot hverandre så gitarene skulle utfylle hverandre mest mulig!

Haha. Man kan vel si at gitarene våre utfyller hverandre bra - han har kun bass, mens lyden min er mest fokusert rundt mids og litt diskant ;)