Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Service på gitar i Oslo


Borge

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har en Gibson Les Paul som jeg ønsker å få en fullservice på. Det vil si alt av justeringer, smøringer, polish, noe senking av strenger og inntonering med litt tykkere strenger (10-52 i stedenfor 10-46). Jeg ønsker også muligens å bytte ut nøtta med en graph-tech tusq nøtt samt båndsliping. Jeg har gjort all service hos Geir Falck (Tre'45 / 4Sound) i Trondheim tidligere og var svært fornøyd med behandlingen jeg og gitaren min fikk hos han.

Nå har jeg flyttet til Oslo derimot, og her har jeg ikke peiling på hvem som kan utføre en god kvalitetsservice på gitarer. Noen som har tips og anbefalinger? Det kan også forsåvidt være mellom Oslo og Drammen, da jeg ofte er i Drammen gjennom jobb.

Endret av Borge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget om Guitar Workshop. Fantastisk service fra folk som har peiling. Det er kanskje litt lenger å kjøre, men absolutt verdt det.

I drammen har du jo kick music. Aldri vært der, men det er jo bare å høre med dem.

Har dårlig/helt ok erfaring med butikkene i oslo. Synes de er litt for kjappe med servicen, så resultatet blir ikke mer enn bare ok.

Guitar Workshop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.