Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling til forsterker for metal til rundt 3-4000kr


Walchoz

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg å finne en rimelig forsterker til rundt 3-4000kr som passer godt til spilling av metal. Forsterkeren trenger ikke være særlig større enn 50watt, men det godtas hvis dere har forslag som er større enn det. Hvis det er feil av meg å poste en hel tråd om dette lille spørsmålet, så er det bare å navigere meg til rett tråd å stille spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig for kjappe svar!

Hvilke anbefaler dere av disse?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20485736

Sender jeg PM til selgeren om at jeg er interessert i å kjøpe forsterkeren eller?

Edit: Når jeg tenker meg om, er vel disse to de samme forsterkerne fra samme selger? :P

Endret av Walchoz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville definitivt gått for den Valvekingen. :D

En ting jeg ikke nevner i annonsen er at den takler vrengpedaler bra. Så dersom du ønsker enda mer vreng enn det som er i forsterkeren (til moderne og brutal metal) kan du bare slenge en vrengpedal i front. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konnis her på forumet selger vel en?

Om du skal ha ny så har de på Gitarhuset.no

Min vil jeg beholde :lol:

Er det ikke den som blir snakket om over her da? :lol:

EDIT:

VK'n passer bra til metal med en overdrive alà TS eller Boss-OD av ett eller annet slag, blir ganske god tight vreng.

Endret av razorback94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent en uke til, og sjekk finn.no hver dag så kan det være du er heldig. Vk er en bra amp til pengene, uten tvil.

Av transistorer så har Randall ganske tøffe forsterkere som egner seg bra til metal også. Men som nevnt over, så er Vk et bedre alternativ mtp lyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som solgte VKen skrev jo selv i annonsen at han spiller mest metal, og selger valvekingen fordi han skal kjøpe seg en forsterker som egner seg bedre til metal. Har hørt at Peavey vkene er svake, men har aldri testet en selv, så det kan ikke jeg uttale meg om :P Du får prøve litt forskjellig og se hva du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.