Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Fetish


Anbefalte innlegg

Har nokon erfart laaaaang leveringstid på leveransar i frå GFS? Har gått i 4 veker og venta på ein pickup. I følge status hos GFS er den sendt... Eg har handla i frå GFS ein gong tidlegare, men hugsar ikkje kor lenge det gjekk før eg fekk varene. Trur neppe det gikk så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet et par- tre ganger, og det har aldri tatt uvanlig lang tid, uten at jeg har telt så nøye, vil jeg tippe omtrent like lenge som Phatman antyder. Har lest på forumet en eller annen som postet at det tok veldig lang tid, men tror forklaringen var at varen var utsolgt, så han måtte vente til de fikk den inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nokon erfart laaaaang leveringstid på leveransar i frå GFS? Har gått i 4 veker og venta på ein pickup. I følge status hos GFS er den sendt... Eg har handla i frå GFS ein gong tidlegare, men hugsar ikkje kor lenge det gjekk før eg fekk varene. Trur neppe det gikk så lenge...

Det har vært jul siden du bestilte? Jeg har har fått en del forsinkelser i jula jeg og, fra andre butikker dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at varen har staus som "shipped" kan den ikkje vere utsolgt... Syns å huske at det gjekk rimeleg kjapt sist eg bestilte ja... Eg bestilte rør i fra Eurotubes same dag som eg bestilte fra GFS, dei kom rett før helga... Jaja, får smøre meg med tålmodighet, om pakken er lost så er det vel lite eg eller nokon andre kan gjere med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.