Gå til innhold
Hallstein

New Guitar Day !

Anbefalte innlegg

New guitar dag er alltid en bra dag ...

Her er min nye fru, en LTD EC-1000 Deluxe. Sinnsykt tight og god å spille på, Locking tuners (FY FAEN SÅ MYE ENKLERE DET ER Å SKIFTE STRENGER NÅ)

Mahogny kropp og neck, EMG 81 i Bridge, 60 i Neck. Jævla glorete kant runt... menmen, synes den er fet likevel jeg :D

Var lagt ut på finn.no for 6500 kr, koster vel 11,5k ny tror jeg... Men med litt rask pruting fikk jeg den for 4500, sinnsykt pen pris iallefall :D

Bilder:

img0222q.th.jpgimg0224hxw.th.jpgimg0221y.th.jpgimg0223q.th.jpgimg0220z.th.jpg

Endret av Hallstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest KAARVAAG

nydelig!!! :wub:

gratulerer! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er det beste investerte 4500kr jeg har sett i år...Røverkjøp!

Vanvittig bra gitar, har en lik selv. Da jeg kjøpte den betalte jeg 6700kr ny i butikk, men det er mange år siden.

Jeg har fire andre gitarer til over 15000kr, men det er dette som er hovedgitaren min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er det beste investerte 4500kr jeg har sett i år...Røverkjøp!

Vanvittig bra gitar, har en lik selv. Da jeg kjøpte den betalte jeg 6700kr ny i butikk, men det er mange år siden.

Jeg har fire andre gitarer til over 15000kr, men det er dette som er hovedgitaren min.

skjønner jeg godt !

har aldri hatt en gitar som har så perfekt intonasjon langs hele brettet før, tror det har mye med nøtta og gjøre, det er enn sånn earvana compensated nut.

Takk alle sammen btw :D

Endret av Hallstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

New guitar dag er alltid en bra dag ...

Her er min nye fru, en LTD EC-1000 Deluxe. Sinnsykt tight og god å spille på, Locking tuners (FY FAEN SÅ MYE ENKLERE DET ER Å SKIFTE STRENGER NÅ)

Mahogny kropp og neck, EMG 81 i Bridge, 60 i Neck. Jævla glorete kant runt... menmen, synes den er fet likevel jeg :D

Var lagt ut på finn.no for 6500 kr, koster vel 11,5k ny tror jeg... Men med litt rask pruting fikk jeg den for 4500, sinnsykt pen pris iallefall :D

Gratulerer! :)

Har en EC-1000 Deluxe selv. Min er dog av typen med passive pickups, Seymour Duncans Jb/59 zebra's. Men jeg er også kav forelska i den :)

Kjøpte min her på forumet for 4500,- jeg også. Vi hadde egentlig bestemt prisen på 6000, men da selgeren (Ulvo) skulle ha sin siste gig før han shippa gitaren, så bet Abbath i Immortal tak i halsen, så den fikk noen merker :P

Long story short, så ble det 1500 i avslag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk den for 4500?! :blink:

Grattis! :)

Jepp, han duden som solgte den, var på flyttefot, og skulle slutte å spille gitar (Forstå det den som kan)

og han hev med Gitarstativ, noe metallica Tab-bøker, maiden bøker og 3 bind av Mel Bay's Guitar Journals... Grep, scales o.l

Veldig god deal med andre ord :D

Endret av Hallstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.