Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Exit Irina har sluppet flere demolåter 8)


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Herlig vokal. Nesten like bra som min.

Hvor har dere spilt inn dette egentlig? Kvaliteten er ikke akkurat det beste jeg har hørt. Men uansett, jeg kan ikke noe om slik musikk, så jeg kan ikke gi dere noe konstruktivt egentlig. Litt mer diskant i gitarlyd, senk lyden litt på den ene cymbalen, den høres jævlig godt. Vokalisten synes jeg bør gå litt lavere, litt mer growl liksom. Ellers kult nok instrumentalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig myspace komprimering!

Men seriøst, musikken er digg.

Gitarlyden er litt grøt/promp (lite artikulert), vokalen er IMO altfor gnålete (type gammel blackmetal). Og myspace voldtar lyden så mye at jeg egentlig ikke kan si mer enn at bassen er for høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig vokal. Nesten like bra som min.

:D

Hvor har dere spilt inn dette egentlig? Kvaliteten er ikke akkurat det beste jeg har hørt. Men uansett, jeg kan ikke noe om slik musikk, så jeg kan ikke gi dere noe konstruktivt egentlig. Litt mer diskant i gitarlyd, senk lyden litt på den ene cymbalen, den høres jævlig godt. Vokalisten synes jeg bør gå litt lavere, litt mer growl liksom. Ellers kult nok instrumentalt!

Spilt inn hos Simon - vokalisten :) Kvaliteten er så som så ja, derfor DEMO med store bokstaver :D Det med litt mer growl er jeg forsåvidt enig med deg i, prøver å drive propaganda for å få'n til å growle mer :P

Herlig myspace komprimering!

Men seriøst, musikken er digg.

Gitarlyden er litt grøt/promp (lite artikulert), vokalen er IMO altfor gnålete (type gammel blackmetal). Og myspace voldtar lyden så mye at jeg egentlig ikke kan si mer enn at bassen er for høy.

Takk for at du liker musikken! Kvaliteten er ikke dritbra, nei, men grei nok for å bare gi et lite bilde på hva vi driver med og hvor vi går :)

Følg oss forøvrig på facebook (bli gjerne fan) hvis du liker musikken, vi spiller forresten også konsert tirsdag 2. februar på "Bandkamp" på Tårnåsen i Oslo! Møt opp og stem oss frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.