Web Analytics
Gå til innhold
Thunder Fingers

"dekke" pickuper.

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne fått heldekkende cover til pickupene på ene bassen min, Men tingen er at det er ikke "standard" pickuper, så det er ikke mulig å finne noen allerede lagde heldekkende cover til den.

Er det noen her som kjenner til noen som lager pickuper eller liggnende i norge som kunne ha hjulpet meg? Hørte at Billy Sheehan hadde vokset P basspickupen sin på 70tallet for å få en liggnende effekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pick-uper med cover er vel stort sett vokset. Det bør nok du gjøre også hvis du får tak i et cover. Hvilken bass er det? Vil kanskje tro at det er lettere å finne en ny pickup?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G&L L2000, Har den egentlig for salg men om jeg kan få fikset dette så blir den.. Pickupen er rimelig spesiell i denne bassen. men skulle gjerne ha fått dekket over polene på pickupene slik at jeg kan bruke pickupen som en "fingerrampe".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg på en tynn plastplate som du fester med dobbeltsidig tape, sånn uten skum? Tipper et reklamebyrå som lager skilt har noe kapp som du sikkert får gratis eller veldig billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker faktisk rimelig fett det! Men jeg tror jeg må finne noe tynnere plastgreier, platecover skjermer ut en god del av magnetismen, men med disse pickupene som klarer å vrenge seg selv så er det vel nesten en god ting, hehe.

Endret av Thunder Fingers

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je de er ganske varme av seg så jeg har skrudd polene så langt nedi pickupen som det går an. Forøvrig er den på vei til bassdoktor nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Må vel nesten finne noe tynnere plast å lime på. Fucker jeg det helt opp så selger jo G&L pickuper selv, hehe. Har forøvrig sendt de en mail på om de kan lage noen med heldekkende cover..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.