Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Inlay sticker Review


kis32

Anbefalte innlegg

Heihei

Lagde en tråd for en tid tilbake hvor jeg pratet om å bestille nye Fret inlays til gitaren, i form av klistremerker. Har lest mye positivt om dem, men det er vell på sin plass å være skeptisk når det er noe du klistrer på halsen, og anntar det skal sitte på.

Merkene jeg bestilte var laget og sendt fra japan, og jeg er meget fornøyd med leveringen, pakken ankomm ca en uke etter bestilling, noe som er imponerende med tanke på at London bruker 2-3 uker på levering av de andre delene jeg ville ha..

i pakken lå det en reklame lapp, og en "plate" med merkene på.. Skal inrømme jeg blei litt overasket når det ikke fulgte med noen instruksjoner eller noe lignende. Men siden jeg ikke er dum, var ikke det noe problem.

Det merkene var festet på minnet litt om de klistremerke settene du får på en lekebutikk, og merkene virket veldig tykke, så jeg tengte at de kom til å gli av med en gang jeg spillte, men tilbake til det seinere..

å feste dem var lett. Den eneste vansken jeg så var å få dem rett på, men hvis det blei feil, var det bare å ta dem foriktig av, og sette dem på igjenn.

Må vell nevne at jeg vasket halsen godt og ga den en liten runde med våtsannpapir (Av typen så fint at det kjennes ut som papir) for å unngå skitt og ulumskheter under merkene...

Jaja, nå er dere sikkert lei av å stræve dere igjennom irellevant info og skrivefeil, så jeg hopper til selve testen..

Har spillt med merkene på en stund nå, og er kjempe fornøyd! jeg kjenner overhode ikke at de er der, og det er ikke anntydning til at man kommer til å gnukke dem av...

Konklusjon:

Hvis du sitter med en gitar med "Dott" inlays, bør du definnetivt kjøpe disse!

Pluss og minus:

+ Ser utrolig realistiske ut

+ merker ikke at de er der

+ kjempe billige (35 kroner inkludert frakt)

+ Gratis frakt

+ Rask levering (ca 1 uke etter bestilling)

- Det kunne ha vert med noen instruksjoner til å feste dem på

- De kunne ha satt dem fast på noe litt bedre en en papir lignende lapp.

Poster noen bilder seinere i dag!

Link til hvor jeg bestillte de fra: http://inlaystickers.ocnk.net/product/149

det er akuratt de der..

Endret av rukula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, jag har köpt något liknande och här finns bilder på min BFG med såna installerade :) .

Den svarte LP'n? Dæven, den var snygg med rød ....tja strek? :lol: ...rundt den knallsvarte lakken!!

Edit Ooops, det sto jo at det var BFG.. My bad :)

Endret av yelf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo link til hvor han bestilte dem i førstepost?

Jeg har ikke prøvd sånne, men Glorocasteren har jo relativt store klistremerker på gripebrettet, for å si det slik.

Jeg var spent på hvordan det ble å spille på, da jeg har lest lange diskusjoner om "følelsen" på rosewood kontra lakkert hals og så videre. Nå er jeg slettes ikke kresen, men jeg, og flere som har prøvd Glorocasteren er forundret over hvor lite man merker til at hele gripebrettet er kledd med plastbelegg. Fungerer helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.