Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

lei av gitar, hjelp


jg1993

Anbefalte innlegg

liten motivasjon så da BLIR DET IKKE TIL AT JEG LÆRER MEG nye ting og bedre på teknikk:( prøvd å få samla band får å få noe ut av det er her men finnes jo ikke folk:(

Bare forsett og let etter band. Er det ikke en egen tråd på forumet for band og slik?

Du kan jo alltid kjøpe den en ny gitar, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et band tror jeg faktisk kan gjøre susen for deg. Onkelen min har alltid sagt at han aldri hadde vært der han er i dag hvis han ikke hadde startet et band, eller begynte i et. Du lærer jo så mye av det!

EDIT: Å kjøpe nytt utstyr vil faktisk gjøre susen for en liten stund, men kanskje ikke på langsikt...

Endret av Lykkjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, bruke mer penger på noe som står på vippen er jeg ikke helt sikker på. jeg mista og motivasjonen til å spille i mai i fjor. Men da tok jeg en pause fra spillinga, og etter hvert så kjente jeg at gitar er noe jeg burde drive med. Du må bare finne det i deg selv, og prøve å gjenskape gleden du hadde når du startet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, bruke mer penger på noe som står på vippen er jeg ikke helt sikker på. jeg mista og motivasjonen til å spille i mai i fjor. Men da tok jeg en pause fra spillinga, og etter hvert så kjente jeg at gitar er noe jeg burde drive med. Du må bare finne det i deg selv, og prøve å gjenskape gleden du hadde når du startet ;)

Dette var et bra forslag! Prøv det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe å høre på noen andre gitarister. Det hjelper meg ofte når jeg kjeder meg litt med gitaren. Hva/hvem hører du på nå f. eks?

Edit:

Noen nye gitarister var det jeg mente...

Kjøpte meg faktisk en Ibanez RG i dag for å få litt ny inspirasjon så du bør kanskje ikke høre på meg :rolleyes:

Endret av sirell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe å høre på noen andre gitarister. Det hjelper meg ofte når jeg kjeder meg litt med gitaren. Hva/hvem hører du på nå f. eks?

Edit:

Noen nye gitarister var det jeg mente...

Kjøpte meg faktisk en Ibanez RG i dag for å få litt ny inspirasjon så du bør kanskje ikke høre på meg :rolleyes:

skulle gjærne kjøpt meg nytt men har ikke openger får prøve å høre på noe annet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en pause, så kommer kanskje lysta tilbake. har man ikke lyst til å spille gitar, så skal man ikke spille gitar, så fremt man ikke lever av det...

før så klarte jeg meg ikke en dag uten men nå kan det gå opp til flere dager gjør alt for å få tilbake lysta, gode tider:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.