Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling til ny forsterker


Lykkjen

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg er veldig interessert i å kjøpe en forsterker som har veldig mye av de effektene som metallica bruker. Men som ikke koster så veldig mye. Dette blir da min andre forsterker, da jeg fikk den første ved å kjøpe gitar-pakken på 4sound. Jeg hadde tenkt meg en til rundt 1000,-. Men hvor god kvalitet er det på disse i denne prisklassen?

Alle anbefalinger er vel mottatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten er vel ikke all verden, siden du kun får en Roland Cube til den prisen... Prøv å se om du finner en Roland Cube 30X, den gir mest for pengene i den prisklassen din. Skal du ha noe annet nærmere metallica, ville jeg gått for en Peavey Valveking 112 til 3-4000 brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger opp anbefalingen om Cube 30. Jeg har 2 gutter hjemme som hakker løs på den ene Metallica låten etter den andre på hver sin Cube 30, Og det låter meget bra, så lenge de holder seg til et volum nivå som ligger under typisk garasjeband volum. Skal du spille sammen med en trommis, vil det begynne å bli på grensen.. Bånnsolide amper disse Cube 30x, og den som ligger på Finn ser ut til å være et bra kjøp om du makter å legge 500,- ekstra i en amp..

Jeg sier løp å kjøp...

edit: spiller du ikke i band enda, så gjør du ingen feil ved å kjøpe Cube`n..

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få lov til å takke alle dere som har svart. Jeg elsker dette forumet her! Får svar nesten før jeg har skrevet tråden, haha. :D :D

dette forumet er digg !

ingen som snakker negativt eller er spydige og slikt... brukte å være på ultimate guitar forumet før jeg, men der var det bare drittkasting og nedlatende prat om folk sine amper og gitarer :P

flinke og greie folk her iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten er vel ikke all verden, siden du kun får en Roland Cube til den prisen... Prøv å se om du finner en Roland Cube 30X, den gir mest for pengene i den prisklassen din. Skal du ha noe annet nærmere metallica, ville jeg gått for en Peavey Valveking 112 til 3-4000 brukt.

Jeg selger min for 3000kr. Mindre hvis du kan hente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.