Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt seineste kjöp


Öystein

Anbefalte innlegg

Heisan

Her har dere ett bilde på mitt seneste kjöp , en virkelig udda gitar som er en blanning mellom LP og Telecaster.

Litt info om den.

Warmouth lindkropp

stringthrough och tuneomatic stall

Mickarna som sitter på nu är en Seymour Duncan 59 och en Custom Custom

Stämskruvarna är Sperzels låsbara

Warmouth hals med lutad headstock som på LP.

Men visst er den pen ;)

cimg1566.jpg

cimg1565s.jpg

cimg1561f.jpg

cimg1563b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steintøff! :)

Finishen minnte litt om Gibson Les Paul BFG syntes jeg.

Hva betalte du?

Våger jeg nesten ikke si :lol:

Men 2500 svk. bare kroppen er jo minst verdt det, den ser ut som ny men den som har satt sammen den har ikke visst helt hvad strenhöje er så det er litt justeringer som må fixes , bla att vinkle halsen litt til så man får en normal strenghöjde over hele halsen. Men for dom pengene så tar jeg litt småfix. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal du gjøre noe med denne? Den ser jo faktisk helt ferdig ut? Artig gitar, forresten.

Bare en tanke- kjøp en sånn "halvferdig Gibson" og legg lakk på den. Der tror jeg du kan ha et marked..

Nej jeg gjör nok ingenting med den men er litt sugen på og slipe ned kroppen og beise den blå så

att årene synes bedre for transparan svart er vell så der synes jeg :lol: men den er pen som den er.

Kjöpte den mest for att jeg likte modellen og tanken er vell og behålle den men man veit aldri med meg he he he.

i morra er en ny dag så da kansje jeg selger. Det er morro når det skjer litt. ja jeg er nok litt sugen på og gjöre noen sånne

selv men da blir det ikke warmouthkropper for det blir for dyrt, vi har jo bare svenske slotty vi :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.