Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Deler til BOSS-pedaler


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet hvor man kan få tak i deler til BOSS-pedaler? Her i Norge? Vet om sånne som SmallBear og PedalPartsPlus, men det må vel gå an å få tak i noe småtteri her til lands og, uten å være nødt til å bestille fra USA..? (Har en gammel CS-3 som funker best med BATTERI om dagen.. For når jeg bruker adapter, så "vrenger" lyden, og LED'en lyser veldig svakt. Ser for meg at jeg kanskje bør skifte ut den der..ehh, uff, hva heter det der på fagspråket.. Den som adapterpluggen stikkes inn i.. Eeehh.., Nei, jeg gir opp:"STRØM-HØLET", som vi sier i Drammen, he he.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at det ikke er strømm adapteren sin skyld? kanskje fått en liten dunk så den gir for lav output? skjedde med Laptop laderen heromdagen..

Det er jo ikke vanskelig å skaffe et nytt "STRØM HØL". det er en ganske standard 9v som du kan bytte ut med litt lodding. Du kan finne en sånn i alle mulige dingser, clas olson selger de sikker.. ellers er Radioshack den beste løsningen på kvalitetsdeler for elektronikk... Tror du bør ta deg en tur innom der, selv om det er i USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at det ikke er strømm adapteren sin skyld? kanskje fått en liten dunk så den gir for lav output? skjedde med Laptop laderen heromdagen..

Det er jo ikke vanskelig å skaffe et nytt "STRØM HØL". det er en ganske standard 9v som du kan bytte ut med litt lodding. Du kan finne en sånn i alle mulige dingser, clas olson selger de sikker.. ellers er Radioshack den beste løsningen på kvalitetsdeler for elektronikk... Tror du bør ta deg en tur innom der, selv om det er i USA

Neida, det er ikke noe galt med adapteret. Må være "HØLET", da.. Prøver Clas først, jeg. Takker så masse for gode tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roland Norge skal kunne skaffe det meste av deler til Boss pedaler som er for salg i dag.

Grunnen til at smallbear og banzai alltid dukker opp er at disse ikke trenger betale norske postvesen sine fraktpriser. Derfor blir det som regel rimeligere å kjøpe delene fra USA eller Tyskland. Høl i hue - helt enig.

Strømhølet kalles ofte for strømkontak på norsk og er av typen 2,1mm. Det vil si pinnen i senter er 2,1mm tykk. Den delen som skal inn i hølet heter plugg eller p...

/...jo jeg er ferdig nå ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roland Norge skal kunne skaffe det meste av deler til Boss pedaler som er for salg i dag.

Grunnen til at smallbear og banzai alltid dukker opp er at disse ikke trenger betale norske postvesen sine fraktpriser. Derfor blir det som regel rimeligere å kjøpe delene fra USA eller Tyskland. Høl i hue - helt enig.

Strømhølet kalles ofte for strømkontak på norsk og er av typen 2,1mm. Det vil si pinnen i senter er 2,1mm tykk. Den delen som skal inn i hølet heter plugg eller p...

/...jo jeg er ferdig nå ;(

ROLAND NORGE! Selvsagt! DER har du det. Skal prøve der. Jeg kjenner jo en som jobber der, til og med.. Takker og Bukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.