Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mr. Malmsteen forlatt DiMarzio


scarcarous

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er forskjell egentlig ...

«When Yngwie J. Malmsteen set out on a quest to bring his tone to a higher level, he turned to Seymour Duncan.»

Han ville vel gjøre noe med lyden sin, og i samme slengen prøve noe nytt. Han er vel ikke akkurat den første gitaristen som har gått over til andre merker i søken etter annen/bedre lyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endorsement betyr at en artist får gratis stuff fra en produsent mot å la seg bruke i markedsføring. Har ingenting med signatur-modeller å gjøre.

For de aller aller fleste betyr det gratis T-skjorter og utstyr til sterkt reduserte priser. Hvis du gjør det veldig bra eller er med på ads eller brosjyrer etc. kan det være snakk om free gear. Og hvis du er YJM eller EVH så er det sannsynlighvis snakk om penger i tillegg. Når han begynte hos EB fikk EVH de 150 første gitarene.

Lurte akkurat på å kjøpe meg en HS-3, men bør kanskje vente litt nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«When Yngwie J. Malmsteen set out on a quest to bring his tone to a higher level, he turned to Seymour Duncan.»

Han ville vel gjøre noe med lyden sin, og i samme slengen prøve noe nytt. Han er vel ikke akkurat den første gitaristen som har gått over til andre merker i søken etter annen/bedre lyd ;)

Da vet vi i hvert fall at DiMarzio er bajs, men det har jo jeg visst lenge... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«When Yngwie J. Malmsteen set out on a quest to bring his tone to a higher level, he turned to Seymour Duncan.»

Han ville vel gjøre noe med lyden sin, og i samme slengen prøve noe nytt. Han er vel ikke akkurat den første gitaristen som har gått over til andre merker i søken etter annen/bedre lyd ;)

Hadde han prata med larry om å ville ha en annen lyd, hadde han fått det.

Når jeg tenker på det, hadde jeg neppe kjøpt YJM2 fra dimarzio.

Går han over til noen andre derimot, får de kanskje solgt litt?

Usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir interessant å høre Yngwie framover, hvertfall. Håper egentlig at han kvitter seg med skinnbuksa og svarte skjortan i tillegg. Han har jo sett likens ut siden tidlig 90-tallet. Håret trenger vel kanskje en klipp også... ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmsteen har aldri hatt kort hår, så jeg tviler på at han har planer om hårklipp med det første. Spandex, nei, nå om dagen går det kun i skinnbukser og fancy jakker og skjorter.

For meg har image aldri betydd noe. Det som bekymrer meg er at han ikke har skrevet spesielt bra låter siden Alchemy, med enkelte unntak. Jeg mener også at han burde holdt på Mark Boals som vokalist, og ikke behandlet fyren som dritt under innspillingen av War to End All Wars. White og Owens er begge meget dyktige vokalister, men ingen av disse har klart å gjort en like god jobb som Boals gjorde på Alchemy.

Men men, nå som Ripper er ombord, så får Malmsteen prøve å gjøre det beste ut av det. Han kan bedre enn han har vist de siste årene, så da bør han virkelig gjøre en skikkelig innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmsteen har aldri hatt kort hår, så jeg tviler på at han har planer om hårklipp med det første. Spandex, nei, nå om dagen går det kun i skinnbukser og fancy jakker og skjorter.

For meg har image aldri betydd noe. Det som bekymrer meg er at han ikke har skrevet spesielt bra låter siden Alchemy, med enkelte unntak. Jeg mener også at han burde holdt på Mark Boals som vokalist, og ikke behandlet fyren som dritt under innspillingen av War to End All Wars. White og Owens er begge meget dyktige vokalister, men ingen av disse har klart å gjort en like god jobb som Boals gjorde på Alchemy.

Men men, nå som Ripper er ombord, så får Malmsteen prøve å gjøre det beste ut av det. Han kan bedre enn han har vist de siste årene, så da bør han virkelig gjøre en skikkelig innsats.

Yngwie holde på en vokalist... eller band for den del.... Her er det noe som ikke stemmer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går ikke an! Malmsteen uten langt hår - hva tenker du på? :blink:

Haha, det hadde vært råkult å sett han med kort hår da :lol: :lol: :lol:

Selv om æ tenkt mest på kortere hår eller noe, som f. eks leningrad 89. Eller hva med hanekam ^_^

Kan faktisk ikke huske å ha sett et bilde av han med kort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.