Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt *justering* på gitaren min


PL3ktEr

Anbefalte innlegg

Det er ikkje så altfor lenge siden eg kjøpte min Epiphone black beauty, og kjempe fornøyd med gitaren, men etterhvert syns eg d bare blei styggere å styggere med 3 humbucks. :oops:

Derfor fant eg på den geniale idèen att d kanskje hadde gått å skru ut den mitterste humbuck`n og erstatter d med en plate som isåfall skal vere lakert helt lik farge som gitaren. Men altså spørsmålet er vil gitaren da låte teknisk likt en Epiphone Custom, som bare har 2 mics, eller om lyden vil bli helt ræva? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lyden som er stygg eller utseende? hvis det er utseende så hadde jeg kjøpt en ny gitar og solgt den der.. er vanskelig(ere) å få solgt den videre etter at du har mekka på den.. Hvis det er lyden så kan du vel bare koble ut den ene humbuckern og la den stå der uten funksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroffer har et godt poeng. Siden dette er en gitar du sikkert ikke skal leve livet ut med, så bør salgsverdien betraktes. Jeg for min del bryr meg lite om utseendet, men forstår at andre synes det er viktig. Derfor tror jeg det beste er å selge den du har og kjøpe en du synes er pen (og som helst er bra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med de fleste her på forumet: la bli å modifisere gitaren med å montere utav en pickup og tette igjen hullet. Jeg ville heller solgt LP'n og kjøpt en tilsvarende LP Custom med 2 pickuper. Uansett: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.