Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tommy emmanuel ^_^


Fredrik Vee

Anbefalte innlegg

Så Tommy Emmanuel i fjor en eller annen gang, i Oslo... Helt sinnsykt! Skulle gjerne sett han igjen, hadde det bare ikke vært i bergen. :P

Var der jeg også :) Han er utrolig god til å underholde, og det blir skikkelig show selv om det bare er han og gitaren!

Ble så gira at jeg endte opp med å kjøpe en Maton like etter :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Hei,jeg er ny her! men jeg skal på konsert med tommy, ikved hvordan tror dere sjansen er for at jeg får en autograf på gitar min.. skal jeg ta den med eller ikke :???

Ibsenhuset er jo relativt intim, med kun ca 1,5 fra første benkerad frem til scenen, og kun en liten halvmeters høydeforskjell... :) En ting er sikkert... hvis du ikke tar den med, blir det ingen signatur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Konserten i Bergen ble avlyst på grunn av at det var redd for at utstyret ikke kom i tide eller noe sånt.

Den er visst utsatt til November? ikke helt sikker på det. Han kommer iallefall til Bergen!

Skal til Stavanger i morgen og se han. Gleder meg!

Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis noen vil ha underskrift er det viktig å sende en mail til dem på hjemmesida, da kan man få møte Tommy FØR konserten og få signert gitaren. Etter konserten er det ikke sjans.

Det er nok greit å ta bilder (uten blitz), men videoopptak er ikke godtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.