Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tommy emmanuel ^_^


Fredrik Vee

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke folk bare holde seg til å ha konserter i Oslo.

Bergen haff... Da er det nesten like greit å se han når han spiller i England.

Så han i sommer jeg, kjempekonsert. Anbefales!

Helt supert at andre byer en Oslo også etablerer en konsertscene. Både Bergen og Trondheim begynner nå å ha konserter med både store og små artister i mye større skala enn før. Husk at mesteparten av Norge ligger utenfor ring 3! Vi som bor utenfor, har alltid reist til Oslo for å få med oss konserter, så hvorfor kan det ikke være den andre veien innimellom? Beklager avsporingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt supert at andre byer en Oslo også etablerer en konsertscene. Både Bergen og Trondheim begynner nå å ha konserter med både store og små artister i mye større skala enn før. Husk at mesteparten av Norge ligger utenfor ring 3! Vi som bor utenfor, har alltid reist til Oslo for å få med oss konserter, så hvorfor kan det ikke være den andre veien innimellom? Beklager avsporingen. :)

Bare for å ha sagt det, så er jeg ikke seriøs når jeg sier at alle burde holde konsertene

sine i Oslo. Jeg har aldri bodd nære nok byen før, og nå som jeg gjør det kunne jeg godt

tenke meg å endelig få med meg alt jeg ville se. :)

Uansett for sent å begynne å planlegge neste års konserter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far kjenner Klas/clas (eller hvordan man skriver det), som turnerer med emmanuel atm:)

Hørte Claes Nebb da han var med på Tommy's forrige konsert i Oslo. Tror det var april ifjor. Begge er veldig dyktige, men jeg kan ikke si at jeg ble så ekstremt imponert av Claes.

Har konserten vært i Oslo eller Trondheim har jeg antakelig dratt, men ettersom den er i Bergen orker jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.